اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

زیرساخت‌های ورزش‌های سه‌گانه شهرستان‌های زنجان مشکل دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای انجام ورزش‌های سه‌گانه در شهرستان‌های استان زنجان با مشکلاتی مواجه است.

زیرساخت‌های ورزش‌های سه‌گانه شهرستان‌های زنجان مشکل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ایرج رحمانی ظهر امروز در نشست مجمع عمومی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان اظهار کرد: هیئت و ورزشکاران ورزش‌های سه‌گانه استان جزو برترین‌های کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به محدودیت‌های منابع مالی در ورزش استان زنجان افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده برای هیئت‌های ورزشی گاهی مواقع پاسخگوی یک دهم نیازهای هیئت‌ها هم نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان هیئت‌های ورزشی را یک مجمع غیر دولتی اعلام کرد و گفت: کمک‌های دولت به این هیئت‌ها به عنوان کمک محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌های مالی شهرداری زنجان به هیئت‌های ورزشی اضافه کرد: شهرداری مبلغ یک میلیارد و 160 میلیون تومان اعتبار برای کمک به هیئت‌های ورزشی استان زنجان در نظر گرفته است.

رحمانی با اشاره به اینکه هیئت و ورزشکاران استان زنجان در سه سال گذشته همیشه جزو هیئت‌های برتر بوده است، اضافه کرد: برتری این ورزشکاران در اخلاق هم سرآمد دیگر ورزشکاران بوده است.

وی تاکید کرد: با وجود سرآمد بودن ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان زیر ساخت‌های این ورزش در شهرستان‌ها با مشکلاتی مواجه است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اقداماتی برای فراهم کردن زیر ساخت‌های ورزش‌های سه‌گانه در شهرستان‌های استان زنجان انجام شده است، افزود: برای پشتوانه‌سازی در این ورزش باید این زیرساخت‌‌ها درست شود.

وی با اشاره به اینکه عمر قهرمانی برخی ورزشکاران ورزش‌های سه‌گانه رو به پایان است، اضافه کرد: اگر برای این قهرمانان پشتوانه‌سازی نشود دیگر نمی‌توان امیدی به استمرار قهرمانی در استان زنجان داشت.

رحمانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای استعدادیابی در سطح استان زنجان در ورزش‌های سه‌گانه گفت: هیئت استان زنجان در این مورد اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تصریح کرد: استان زنجان با جمعیت زیر یک میلیون نفر عملکرد بسیار خوبی در همه رشته‌های ورزشی داشته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول