اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان:

اصفهان نقطه اوج پیروزی سه‌گانه ایران است

خبرگزاری فارس: مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان گفت: استان اصفهان با وجود انگیزه‌‌های بالایی که در ورزشکاران خود دارد، همواره حرف نخست این رشته ورزشی را در سطح کشور می‌زند.

اصفهان نقطه اوج پیروزی سه‌گانه ایران است

مسعود حجه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: البته انگیزه و پشتکار سه‌گانه کاران اصفهان بدون امکانات راه به جایی نمی‌برد اما با  وجود این مقوله قله‌های زیباتر پیروزی در سر راه سه‌گانه کاران استان اصفهان قرار می‌گیرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره‌ به رقابت‌های قهرمانی آسیا ( سال 2012) که در فروردین‌ماه سال آینده در کشور ژاپن برگزار می‌شود، بیان داشت: برای حضور ایرانیان در این مسابقات در حال حاضر هشت نفر از سه‌گانه کاران در اردوی آمادگی واقع در جزیره کیش به سر می‌برند.

مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان ادامه داد: از هشت نفر سه‌گانه کار دعوت شده به جزیره کیش سه نفر در رده سنی نوجوانان و پنج نفر نیز در رده سنی امید بزرگسالان هستند.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه آینده شاهد برپایی یک رقابت انتخابی هستیم تا دو نفر دیگر به رده امید سه‌گانه کشور اضافه و در مجموع تعداد هشت نفر سه‌گانه کار تیم ملی ایران تکمیل شود .

حجه‌فروش افزود: از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی می‌توان به حضور فرشاد دادفر، نوید سلیمی‌پور و کارن قاراخانیان از استان اصفهان اشاره کرد. مرحله آخر رقابت‌های سه‌گانه لیگ باشگاه‌های کشور که قرار بود در اواخر بهمن‌ماه در جنوب کشور برگزار شود به دلیل برخورد با اردوی تیم ملی در اردیبهشت سال 1391 اجرا می‌شود.

مربی رشته سه‌گانه استان اصفهان تاکید کرد: از مسئولان فدراسیون سه‌گانه کشور به دلیل برپایی اردو‌هایی مانند آنچه امروز در جزیره کیش شاهد آن هستیم و همچنین اعزام مربیان سه‌گانه به دوره مربیگری لول دو سطح آسیا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول