اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بوشهر از استان‌های فعال در ستاد احیای امر به معروف است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بوشهر جزو استان‌های فعال در ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

بوشهر از استان‌های فعال در ستاد احیای امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در همایش ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: بعد از حضور حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری به عنوان امام جمعه در بوشهر شرایط فعالیت‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر بهتر شده و با حمایت‌های مالی استاندار فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: برای تجهیز ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها 5 میلیون تومان اعتبار برای هر دفتر اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه سنگینی در انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارند.

جمیری با بیان اینکه گرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی سنگین است گفت: وقتی در محکمه خون شهدا قرار می‌گیریم باید خیلی توان بگذاریم تا مقابل آن‌ها شرمنده نشویم.

وی بیان کرد: در استان بوشهر ظرفیت‌های زیادی برای کار در بخش‌های مختلف وجود دارد و مسئولان باید برای مردمی که فطرتا خداجو و ولایتمدار هستند بیش از پیش کار کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های مقاومت در ستادهای احیا بیشتر استفاده کنیم و در کنار آن نیروهای مردمی نیز حمایت می‌کنند، ضمن اینکه نیاز به پشتیبانی مالی هم داریم.

جمیری بیان داشت: با هدایت‌های معنوی آیت‌الله صفایی بوشهری، پشتیبانی دستگاه قضا، آموزش و پرورش، دستگاه‌های اجرایی و فعالیت‌های خوبی در ستاد احیا انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: باید از این فرصت طلایی بهترین استفاده را برای احیای امر به معروف و نهی از منکر ببریم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یکی از کارهای اساسی در حوزه آموزش و پرورش است خاطر نشان کرد: کار در حوزه نوجوانان و جوانان در حوزه امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت دنبال شود.

جمیری گفت: بوشهر جزو استان‌های فعال در ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول