اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

وضعیت اتوبان زنجان بیانگر عدم مدیریت مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: وضعیت اتوبان زنجان به قزوین بیانگر عدم مدیریت مسئولان استان زنجان در امور است.

وضعیت اتوبان زنجان بیانگر عدم مدیریت مسئولان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در آخرین جلسه ستاد تسهیلات دائمی سفر با تاکید بر اینکه راه‌ها و آزادراه‌های استان زنجان وضعیت مطلوبی ندارند، اظهار کرد: باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه امنیت مسافران و گردشگران از هر نظری باید تامین شود، خاطر نشان کرد: سلامت در زمینه تغذیه، اسکان، مسیرهای داخل شهر و بین شهری به منظور آرامش مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفر یک ستاد استانی است و مسئولان شهرستانی نباید از انجام وظایف خود سر باز زنند، ادامه داد: نظارت کامل بر امور بر عهده مسئولان است و در این راستا نباید کوتاهی کنند.

وی به وضعیت نامطلوب نمازخانه‌های جایگاه‌های سوخت استان زنجان اشاره کرد و افزود: این نمازخانه‌ها از نظر بهداشتی نظافت مناسبی ندارند و باید با حمایت‌های مسئولان این مشکلات رفع شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه نظافت داخل شهر و جاده‌های استان زنجان نیز به منظور استقبال از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: نقاط مختلف عوارضی زنجان به میانه و زنجان به قزوین از نظافت مطلوبی برخوردار نیست و باید یک اکیپ دائمی به منظور پاک‌سازی محیط در این مناطق مستقر باشند.

وی با بیان اینکه گنبد سلطانیه، غار تاریخی کتله‌خور و گاوازنگ از پر بازدیدترین جاذبه‌های استان زنجان محسوب می‌شود، تصریح کرد: در زمینه حجم مسافران ورودی و نوع برنامه‌های اجرایی باید برنامه‌ریزی شود.

همچنین در ادامه این جلسه بخشدار سلطانیه با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مسافران نوروزی از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید می‌کنند، خاطر نشان کرد: برگزاری همایش ملی سلطانیه یکی از مهم‌ترین اقدامات شهر سلطانیه با هدف معرفی آن است.

احمد ذوالقدر با بیان اینکه برنامه‌های مورد نظر برای اجرا در گنبد سلطانیه با کیفیت بالایی انجام می‌شود، ادامه داد: پارک بسیج نیز به منظور اسکان مسافران در این شهر ساماندهی می‌شود.

وی به راه‌اندازی مرکز اطلاع رسانی سلطانیه اشاره کرد و گفت: ساماندهی بازارچه صنایع‌ دستی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در شهر و ارگ سلطانیه، برگزاری موسیقی سنتی و جنگ شادی از جمله برنامه‌های شهر سلطانیه در استقبال از مسافران نوروزی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول