اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمان خبر داد

اطفا 53 مورد حریق در چهارشنبه‌سوری کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان گفت: آتش‌نشانان کرمانی در چهارشنبه‌سوری 53 مورد حریق را اطفا کردند.

اطفا 53 مورد حریق در چهارشنبه‌سوری کرمان

علی کردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان شب گذشته به 53 مورد گزارش اعلام حریق مرتبط با چهارشنبه سوری اعزام شدند و آن‌ را اطفا کردند.

وی بیان داشت: بیشتر آتش‌سوزی‌ها مربوط به لاستیک، زباله و درخت بود و هیچ حادثه‌ای در خانه‌ها و یا مغازه‌ها نداشتیم.

کردی از کاهش 27 درصدی میزان آتش‌سوزی‌ها در چهارشنبه پایانی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: همکاری نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در چهارشنبه سوری بسیار مطلوب بود و این دو مجموعه به صورت هماهنگ فعالیت کردند.

وی با بیان اینکه 100 آتش‌نشان عملیاتی در چهارشنبه سوری کرمان در حال آماده باش بودند، عنوان کرد: گشت‌های موتوری و ماشین‌های آتش‌نشانی در سطح شهر کرمان حضور داشتند.

کردی بیان داشت: میزان آتش‌سوزی‌ها در منطقه دو شهری و همچنین حاشیه شهر نسبت به دیگر نقاط بیشتر بود، اما مورد گسترده و قابل توجهی وجود نداشت.

وی با قدردانی از مردم کرمان در توجه به رعایت اصول ایمنی در آیین چهارشنبه سوری گفت: حضور آگاهانه مردم از بروز آتش‌ سوزی‌های گسترده به ویژه در جنگل قائم کرمان جلوگیری کرد و امیدواریم این روند در تعطیلات نوروزی ادامه یابد.

کردی گفت: افرادی که در ایام نوروز قصد انجام مسافرت دارند در زمان ترک منزل شیرهای اصلی گاز و آب را ببند و جریان برق را از محل اصلی کنتور قطع کنند تا حادثه‌ای روی ندهد.

وی با اشاره به اینکه تمام نیروهای آتش‌نشانی در تعطیلات نوروزی آماده‌باش هستند، ابراز داشت: بیشترین موارد آتش‌سوزی در نوروز سال گذشته در کرمان به علت اتصال سیم‌های برق بود.

به گزارش فارس، برق بخش یزدان‌آباد زرند در شامگاه چهارشنبه سوری قطع شد و سارقان از این فرصت سوء استفاده کردند و تعدادی از گوسفندان اهالی این بخش شهرستان زرند را به سرقت بردند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول