اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقای امنیت در دماوند

گشت‏های محیط زیست در مراکز اسکان فرعی مستقر می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده پاسگاه محیط ‏بانی کوه‏ سفید شهرستان دماوند گفت: برای ارتقای سطح امنیت مراکز اسکان فرعی در شهرستان دماوند، گشت‏های محیط زیست در این مناطق مستقر می‏شوند.

گشت‏های محیط زیست در مراکز اسکان فرعی مستقر می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس میرزاکریمی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد امنیت یکی از وظایف ماموران پاسگاه محیط ‏بانی است.

وی ادامه داد: مجموعه خدوم و ولایی پاسگاه محیط بانی کوه سفید شهرستان دماوند نیز دوشادوش دیگر محیط بانان مشغول به خدمت در سراسر ایران اسلامی برای تحقق این مهم گام بر می‏دارد.

میرزاکریمی اضافه کرد: از این رو و در راستای ایجاد امنیت در مراکز اسکان موقت فرعی شهرستان دماوند، ماموران پاسگاه محیط‏ بانی کوه سفید در این مناطق مستقر می‏شوند.

فرمانده پاسگاه محیط ‏بانی کوه سفید شهرستان دماوند در ادامه با تاکید بر لزوم نظافت نواحی برون‏شهری شهرستان دماوند گفت: در فصل زمستان و به دلیل بارش نزولات آسمانی بخش عمده‏ای از زباله و نخاله‏های ساختمانی در مناطق کوهستانی و نواحی روستایی زیر تلی از برف مدفون می‏شود.

وی ادامه داد: تبخیر تدریجی برف‏های روی این بخش از زباله‏های مناطق کوهستانی و روستایی هم‏زمان با تعییر شرایط جوی، افزایش دما و فرارسیدن ایام نوروز فضایی نازیبا را برای گردشگران و مردم دماوند ایجاد می‏کند.

میرزاکریمی افزود: از این رو، درخواست مجموعه پاسگاه محیط‏ بانی کوه سفید شهرستان دماوند، توجه ویژه مدیریت شهری و روستایی این شهرستان به جمع‏آوری و دفع این زباله‏های موجود در مناطق مختلف و مدفون در زیر برف است.

انتهای خبر/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول