اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد.

اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان زینب حسینی ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: شبکه بهداشت کنگان در راستای تامین سلامت و آسایش شهروندان تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این راستا از همه امکانات موجود بهره می‌گیریم.

 

وی افزود: شهرستان کنگان به دلیل واقع شدن در معرض آلاینده‌های زیست‌محیطی نیازمند توجه بیشتر به مسایل و مشکلات بهداشتی است و امیدوار هستیم تمام دستگاه‌ها نیز در این مسیر کمک کنند.

 

حسینی از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش مسئولان شبکه بهداشت شهرستان کنگان همزمان با تعطیلات نوروزی طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان کنگان اجرا می‌شود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان گفت: در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی کشیک واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و مراکز تابعه از روز یکم اسفند تاکنون فعال است.

 

حسینی ادامه داد: این برنامه در شهر عسلویه و کنگان اجرا می‌شود و هر روز یک کارشناس در ستاد و 2 بازرس در این دو شهر مشغول به فعالیت خواهند شد.

 

 

وی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه را بازدید از مراکز حساس و اقدامات قانونی لازم و همچنین بازدید از مراکز تفریحی و پارک‌ها، اماکن مذهبی عنوان کرد.

 

 

این مسئول یادآور شد: پس از انجام بازدید، نواقص بهداشتی موجود به سازمان‌های ذیربط از جمله شهرداری‌ها، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان اطلاع داده خواهد شد.

 

 

حسینی با بیان اینکه در این برنامه 14 بازرس و کارشناس ستادی حضور دارند تصریح کرد: امیدوار هستیم با تدابیر اتخاذ شده، همه شهروندان و همچنین مسافران نوروزی در کمال سلامتی تعطیلات را سپری کنند.

 

 

وی یادآور شد: از همه ظرفیت شبکه بهداشت شهرستان برای رفاه و سلامت مهمانان نوروزی بهره می‌بریم.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول