اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان خبر داد.

تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان

غلامحسین خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به نیازها و خواسته‌های جوانان که یکی از اقشار مهم و تعیین‌کننده جامعه هستند از مسائل مهمی است که باید مسئولین شهرستان با تمام توان و پتانسیل در راستای رفع این نیازها کوشا باشند.

فرماندار دشتستان در همین راستا خاطر نشان کرد: شناخت نیازها و دغدغه‌های نسل جوان و نوپای جامعه از مسائلی است که در دستیابی به این هدف اثرگذار است و نباید از اهمیت این مساله غافل شویم.

خسروی ابراز داشت: تشکیل کارگروه‌های ویژه جوانان و برگزاری نشست‌های اقشار دانشجویی، ورزشکاران و ... از مسائل مهمی است که سبب آشنایی بیش از پیش با نیازهای جوانان می‌شود و مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخور وظایف و فعالیت‌های خود باید این مسائل را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: یکی از نیازهای اقشار جوان جامعه بهبود شرایط ورزشی و تربیت بدنی و گسترش فضاهای ورزشی است که مسئولان باید به این مسئله توجهی خاص داشته باشند و در سال جاری در شهرستان دشتستان با دیدگاهی خاص به این مسئله نگاه کرده‌ایم.

این مسئول از تخصیص 10 میلیارد ریال برای پیشرفت ورزش دشتستان خبر داد و اذعان داشت: تخصیص اعتبار 10 میلیارد ریالی در حوزه ورزش یکی از اقداماتی است که در سال جاری در شهرستان دشتستان رخ داده و در این راستا توانسته‌ایم رضایت اهالی ورزش را تا حدودی جلب کنیم.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: ورزش یکی از سالم‌ترین تفریحات است که هم سبب سلامتی افراد می‌شود و هم افراد را از انحرافات اجتماعی دور می‌کند و توسعه ورزش در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اثرگذار خواهد بود.

خسروی بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت و دوری از انحرافات اجتماعی از مسائلی است که در بهبود شاخص‌های امنیتی جامعه اثرگذار خواهد بود و باید همواره بر این مسائل مهم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: بررسی‌ها و مقایسه‌های آماری در جلسه شورای تامین گذشته نشان می‌دهد شاخص‌های امنیتی شهرستان دشتستان در مقایسه با 10 سال گذشته پیشرفت‌های چشمگیری داشته و شاهد کاهش وقوع جرم در شهرستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول