اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج کارمندان استان قم:

اعزام 500 کارمند به اردوهای راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج کارمندان استان قم از اعزام 500 کارمند استان قم به اردوهای راهیان‌نور خبر داد.

اعزام 500 کارمند به اردوهای راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مرتاضی در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: بسیج کارمندان استان قم در سال 90 و 91 کاروان‌هایی از کارمندان بسیجی ادارات را به شکل متمرکز و پراکنده عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور می‌کند.

وی ادامه داد: در کاروان متمرکز که از 25 تا 29 اسفند به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شد، 180 نفر از کارمندان ادارات قم و خانواده‌های آنان حضور داشتند.

مسئول بسیج کارمندان استان قم افزود: در این کاروان متمرکز از کارمندان دانشگاه قم، کمیته امداد، سازمان زندان‌ها و مرکز بهداشت استان قم ثبت‌نام شده بود که این کاروان به صورت خانوادگی به جنوب کشور اعزام شد.

وی اضافه کرد: سایر ادارات به صورت پراکنده اعزام‌هایی انجام می‌دهند که اداره‌کل ارشاد، مخابرات و بنیاد شهید از جمله این نهادها هستند.

مرتاضی گفت: امسال 10 مجموعه اداری استان قم اعزام‌هایی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس داشتند که در مجموع حدود 500 نفر از کارمندان استان قم به همراه خانواده‌هایشان را شامل می‌شود.

وی با اشاره به تاثیرات اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: حضور در قدمگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس بر تمام اقشار اثرگذاری خود را خواهد داشت.

مسئول بسیج کارمندان استان قم ابراز داشت: نیروهایی که هم‌اکنون از ادارات استان قم اعزام می‌شوند، دو گروه هستند،یک گروه جوانانی که شاهد وقایع دوران شکل‌گیری انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی نبوده‌اند و با حضور در این اردوها با این وقایع از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی افزود: گروه دیگری که در این اردوها حضور پیدا می‌کنند، کسانی هستند که خود در آن دوران حضور داشته و حتی در جبهه‌ها جنگیده‌اند و اکنون از طریق این اردوها ارزش‌ها و خاطرات آن دوران را دوباره زنده می‌کنند.

مرتاضی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان وقتی در این اردوها حضور پیدا می‌کنند و با زحماتی که در طول هشت سال برای باز پس گرفتن مناطق اشغال شده کشورمان از دست دشمن کشیده شده آشنا می‌شوند، بیشتر نسبت به حفظ کشور و نظام احساس مسئولیت پیدا می‌کنند و این اردوها به طور مستقیم بر وجدان کاری و حس مسئولیت‌پذیری آنان تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول