اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آبیک

اعزام 1000 نفر از آبیک به راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه آبیک گفت: تاکنون 1000 نفر از زائران سپاه ناحیه آبیک به راهیان نور اعزام شده‌اند و استقبال مردم آبیک بی‌نظیر بوده است.

اعزام 1000 نفر از آبیک به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین سرهنگ رضا اسفندیاری از استقبال بی‌نظیر مردم آبیک برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و افزود: تاکنون 1000 نفر از زائران سپاه ناحیه آبیک به راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر جوانان از اردوهای راهیان نور بیان کرد: بسیاری از هم‌وطنان عزیز متقاضی اعزام مجدد به این مناطق بودند ولی متأسفانه نتوانستیم به علت محدودیت زمان و محل اسکان کاروان‌های بیشتری اعزام کنیم.

اسفندیاری در ادامه گفت: با توجه به جنگ نرمی که دشمن علیه کشور و جوانان ما به راه انداخته است باید با بهره‌گیری از مکتب سبز علوی و سرخ حسینی برای مقابله با این تهاجم فرهنگی آماده شویم و برگزاری اردوهای راهیان نور یکی از روش‌های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به فرمایشاتی از امام راحل (ره) بیان کرد: ملتی که شهادت داشته باشد، اسارت ندارد.

وی مفهوم اسارت در این دوران را وابستگی به کشورهای بیگانه دانست و افزود: مهم‌ترین عامل پیروزی، داشتن رهبری عادل و فقیه است که خوشبختانه خداوند متعال این نعمت را به کشور عزیزمان عنایت کرده است و باید قدر این نعمت الهی را دانسته و همواره پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم.

اسفندیاری به شهادت امام جمعه آبیک در دوران دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: شهید طباطبایی در دوران دفاع مقدس امام جمعه شهر آبیک بودند و زمانی احساس مسئولیت کردند و بعد از اجازه 15 روزه از نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌ا‌لله باریک‌بین به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و به شهادت می‌رسد.

فرمانده سپاه آبیک تصریح کرد: باید سعی کنیم این اندوخته معنوی را پس از بازگشت به شهرها حفظ کرده و تلاش کنیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی در خاتمه به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و تأکید کرد: به دو روش می‌توان شهدا را فراموش نکرد، نخست اینکه کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس منتشر شده و در اختیار مردم قرار گیرد و دوم اینکه وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم و آنها را در زندگی به عنوان الگو و سرمشق به کار بگیریم.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول