اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع):

خاطرات دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور جمع‌آوری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) گفت: پایگاه اینترنتی به منظور جمع‌آوری خاطرات دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای راهیان‌نور راه‌اندازی می‌شود.

خاطرات دانش‌آموزان در اردوهای راهیان‌نور جمع‌آوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدعلی مختاران در سخنانی با بیان اینکه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی بستری برای انجام امور تربیتی است اظهار داشت: اثرگذاری این بستر با برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های منسجم افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: اگر بهترین مکان، راوی و امکانات لازم انتخاب و برنامه‌ریزی‌ها منسجم اجرا شود، برنامه فرهنگی اردوهای راهیان‌نور معادلی نخواهد داشت.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه راهیان‌نور بسته کاملی از برنامه‌های فرهنگی اثرگذار است گفت: تمام موقعیت‌های این سفر از آغاز در طول راه و یادمان‌ها فرصتی است که می‌توان از آن به بهترین شکل بهره گرفت.

مختاران با اشاره به مشکلاتی که جنگ نرم برای جامعه امروز ایجاد کرده است عنوان داشت: حضور در سرزمین نور و آشنایی با سیره فردی و اجتماعی شهدا بهترین ضد حمله به دشمن است.

وی مهم‌ترین بخش مشکلات فرهنگی را دور شدن از ارزش‌ها خواند و تصریح کرد: این سفر این مشکل را نیز برطرف می‌سازد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دانش‌آموزان سوم راهنمایی و دوم دبیرستان را که درس آمادگی دفاعی دارند به مناطق عملیاتی اعزام می‌کند گفت: این دو مقطع تحصیلی گذرگاهی است که دانش‌آموزان از آن عبور و به واسطه آن در مناطق جنگی حضور پیدا می‌کنند.

مختاران گفت: مهم‌ترین ویژگی درس آمادگی دفاعی آشنایی با سیره شهدا است و دانش‌آموزانی که از این سفر باز می‌گردند تا پایان سال این درس و تاثیرات برگرفته از آن را حفظ می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سایتی در دست راه‌اندازی است که دانش‌آموزان با مراجعه به آن و ارسال خاطره از این سفر حالات روحی خود را حفظ کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) عنوان داشت: تهیه نشریه‌های دیواری و شرکت در یادواره‌های شهدا تداعی‌کننده این سفر برای دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول