اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه فرهنگی امتداد تشریح کرد:

فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد در اردوهای راهیان‌نور

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه فرهنگی امتداد وابسته به مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد در جریان اردوهای راهیان‌نور امسال را تشریح کرد.

فعالیت‌های شبکه فرهنگی امتداد در اردوهای راهیان‌نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدمهدی مهدیان در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: شبکه فرهنگی امتداد که زیر مجموعه مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق محسوب می‌شود، امسال در جریان برگزاری اردوهای راهیان‌نور در چهار پایگاه مستقر بود که یکی از مقرها در پادگان شهید محمودوند اهواز و یکی دیگر از مقرها در ستاد راهیان‌نور شهید باقری بود.

وی افزود: مقر دژ خرمشهر که محل استقرار ستاد راهیان‌نور شهید صیاد شیرازی است نیز یکی از محل‌هایی بود که شبکه فرهنگی امتداد در آن استقرار داشت و علاوه بر این امسال اداره یادمان 130 شهید گمنام خرمشهر به عهده شبکه فرهنگی امتداد بوده است.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد ابراز داشت: توزیع نشریه، توزیع هدایای فرهنگی، اشتراک‌گیری برای نشریه و توزیع لوح‌های فشرده در ارتباط با هشت سال دفاع مقدس از دیگر فعالیت‌های این مجموعه بوده است.

وی با اشاره به انتشار نشریه امتداد توسط شبکه فرهنگی امتداد، گفت: نشریه امتداد به عنوان پرمخاطب‌ترین نشریه تخصصی دفاع مقدس، در حال حاضر نزدیک به 12 هزار مشترک دارد.

مهدیان ادامه داد: نشریه امتداد که امسال سال هفتم خود را پشت سر گذاشته است، در دو شماره اخیر به زبان‌های انگلیسی و عربی نیز منتشر شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ای با نام گنج پنهان در این مجموعه اجرا شده است که اعلام شده مخاطبینی که اهل قلم هستند می‌توانند آثار خود را به این نشریه بفرستند و از این افراد تعدادی انتخاب شده و کلاس‌های آموزشی برای آنها برگزار شد تا زمینه ورود به ادبیات پایداری برای علاقه‌مندان ایجاد شود.

مدیر شبکه فرهنگی امتداد ابراز داشت: در شبکه امتداد به جز قسمت مکتوب، پایگاه اینترنتی امتداد نیز فعال است و غیر از اینها سامانه پیامک بی‌سیم‌چی نیز به منظور استفاده از ظرفیت تلفن‌های همراه برای ترویج فرهنگ پایداری توسط این مجموعه فعالیت دارد.

وی گفت: پیامک‌ها به صورت تخصصی در حوزه پایداری و در قالب پنج بسته ولایت، شهادت، رفاقت، سعادت و روایت تدوین شده است.

مهدیان در پایان خاطر نشان کرد: تلفن گویای امتداد نیز که در استان قم مستقر است و جزو پرترافیک‌ترین خط‌های تلفن این استان است در قالب 12 سرفصل به عنوان نشریه تلفنی امتداد خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول