اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ورزش قهرمانی نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان در راستای رشد ورزش قهرمانی تاکید کرد.

ورزش قهرمانی نیازمند توسعه زیرساخت‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در دیدار تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان با اشاره به اینکه آنچه باعث موفقیت در عرصه‌های ورزشی شهرستان شده در سایه وحدت و همدلی بوده است، اظهار داشت: این سیاست در تمامی بخش‌های سیاسی، فرهنگی و صنعتی رعایت شده و باید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه هنوز به جامعه ورزشی آمل بدهکاریم، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای رشد این اقشار باید صورت گیرد.

اکبرزاده به اشاره به قهرمانی تیم والیبال کاله آمل در لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: تیم کاله استعدادها و حامیان خوبی داشت که توانست به این پیروزی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه کاله برای آمل افتخار ملی و آسیایی را رقم زد، افزود: پس از قهرمانی تیم کاله شور و شوق جوانان آملی در شهر دیدنی بود.

فرماندار آمل با تاکید بر اینکه آمل دارای استعدادهای ورزشی بسیاری است که باید دیده شود، تصریح کرد: این استعدادها نیاز به توسعه زیرساخت‌ها و پشتیبانی دارد.

رئیس شورای ورزش شهرستان آمل با اشاره به اینکه باید توسعه زیرساخت‌ها به‌عنوان یک فرصت ویژه برای توسعه قهرمانی در آمل نگریسته شود، افزود: باید در تحقق اهداف ورزشی کوشاتر باشیم.

مشاور ورزشی فرماندار آمل و سرمربی تیم کاله آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه قهرمانی کاله جز حاصل تلاش همه آحاد مردم آمل نبوده است، گفت: حمایت‌های مردمی از این تیم، آمل را به جایگاه واقعی خود در این لیگ رساند.

بهروز عطایی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در شناساندن جایگاه کاله به مردم نیز یادآور شد: بسیاری از تیم‌ها زمان طولانی صرف می‌کنند تا به مردم شناسانده شوند اما رسانه‌های فعال آمل این امر را برای کاله در زمان بسیار کوتاهی انجام دادند.

وی گفت: از نزدیک شاهد حجم اخبار تلاش رسانه‌ها برای قهرمانی کاله بودم.

انتهای ‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول