اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبیک خبر داد

اختصاص 4 تخت استاندارد برای مرکز دیالیز آبیک

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان آبیک نیز از اختصاص چهار تخت استاندارد برای مرکز دیالیز بیمارستان خصوصی ولی عصر (عج) این شهرستان خبر داد.

اختصاص 4 تخت استاندارد برای مرکز دیالیز آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین دکتر حمید برودتی امروز در دیدار کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک با امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به نیاز مرکز دیالیز به تخت‌های استاندارد با اختصاص 110 میلیون ریال اعتبار این امر تحقق یافت.

وی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک در زمینه تزریق واکسن به حجاج اقدام می‌کند.

این مسئول با بیان این مطلب که یک دستگاه آمبولانس  با تمام امکانات به مرکز بهداشتی و درمانی بیاضیان شهر آبیک اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: مراکز دندانپزشکی آبیک نیز به چهار یونیت جدید مجهز می‌شوند و این در حالی است که در مرکز بهداشتی و درمانی روستای کوندج نیز یونیت دندانپزشکی راه‌اندازی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آبیک اضافه کرد: مرگ و میر مادران باردار از شاخصه‌های مهم در حوزه جهانی است گرچه وضعیت کشور ما مطلوب‌تر شده ولی نسبت به استاندارد جهانی فاصله داریم.

برودتی یادآور شد: مرگ و میر مادران باردار در سال گذشته در شهرستان آبیک صفر بوده که این مهم حاصل و تلاش زحمات دهیاران، بهورزان و کارکنان و تمام مسئولان شبکه بهداشت و درمان بوده است.

وی اضافه کرد: سیاست ما در برابر کارخانجات و شرکت‌های مختلف در زمینه آلودگی هوا، آلودگی صوتی و روشنایی و موارد دیگر قوه قهریه نیست لذا چنانچه حق با مردم باشد و سلامت مردم به خطر بیافتد قانونی عمل می‌کنیم و این مراکز آلوده‌کننده را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

این مسئول در پایان گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان آبیک در سال گذشته را ارائه کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول