اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هشت روز دیگر صورت می‌گیرد

راه‌اندازی دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی عصر زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده برای راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان گفت: دستگاه سی‌تی‌اسکن تا هشت روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان ولی عصر زنجان

بهرام حاجی‌کریم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تعطیلی دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان ولی‌عصر زنجان از زمستان سال گذشته اظهار داشت: تاخیر به وجود آمده در راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان به دلیل وارد نشدن قطعه لازم برای تعمیر این دستگاه است.

وی با بیان اینکه تعمیر دستگاه سی‌تی‌اسکن بر عهده شرکت خصوصی توشیبا است افزود: با همکاری و هماهنگی بین این شرکت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشکلات واردات قطعه برای تعمیر دستگاه سی‌تی‌اسکن حل شده و پس از سیر روند اداری به زودی این دستگاه تعمیر می‌شود.

رئیس بیمارستان ولی‌عصر زنجان با اشاره به اینکه شرکت خصوصی مسئول وارد کردن قطعات دستگاه سی‌تی‌اسکن اعلام کرده است که قطعه مورد نظر را برای تعمیر دستگاه در اختیار دارد تصریح کرد: به محض اینکه قطعه مورد نظر تحویل بیمارستان شود دستگاه تعمیر و راه‌اندازی می‌شود تا بیماران بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول