اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ارتقاء مکانهای پژوهشی و تحقیقی

نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی در زنجان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: در راستای جلب رضایت اعضاء و مراجعین کتابخانه‌های عمومی، نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی استان زنجان راه‌اندازی شد.

نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی در زنجان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، نخستین کتابخانه عمومی شبانه‌روزی از بیستم فروردین ماه سال جاری به منظور استفاده حداکثری محققان، دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر علاقمندان در محل کتابخانه عمومی خیریه زنده یاد احمد مهدوی زنجان آغاز به کار کرد.

این کتابخانه شبانه‌روزی با هدف پاسخگویی به نیازهای مطالعاتی جامعه و ایجاد فضایی جدید و شبانه‌روزی برای محققان و اندیشمندان به ویژه در مرکز استان، ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید، افزایش خدمات‌دهی به همشهریان و افرادی که در ساعات معمول فرصت استفاده از کتابخانه را ندارند و یا به دلیل شرایط خاص متقاضی استفاده در مدت زمان بیشتری از ساعت کاری کتابخانه هستند، راه‌اندازی شده و به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

متقاضیان می‌توانند با ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز، در کتابخانه مزبور عضو و از خدمات آن در 24 ساعت شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

این کتابخانه توسط طاهره مهدوی فرزند زنده یاد احمد مهدوی در زمینی به مساحت یک هزار و 390 متر مربع و زیر بنای یک هزار و 440 متر مربع در دو طبقه با 700 میلیون تومان اعتبار احداث شده و در تیر ماه سال 1388 به بهره‌برداری رسیده است.

این کتابخانه دارای بخش‌های مختلفی ازقبیل مخزن، کودک و نوجوان، دفاع مقدس، دیداری و شنیداری، محققین، کافی نت، نشریات، سالن مطالعه خواهران و برادران به صورت مجزا، اداری، نمازخانه و... است.

کتابخانه احمد مهدوی با 17 هزار جلد کتاب که مرتبا در حال افزایش است، آماده ارائه خدمات به مراجعین است.

این کتابخانه در ضلع شمال شرقی پارک لاله (ما بین شهرک آزادگان و نصر) -جنب پست گاز واقع شده است.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول