اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان اردیبهشت‌ ماه امسال

طرح توسعه کتابخانه عمومی فردوس به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان فردوس با اشاره به پیشرفت 70 درصدی طرح توسعه کتابخانه عمومی فردوس گفت: این پروژه تا پایان اردیبهشت‌ ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

طرح توسعه کتابخانه عمومی فردوس به بهره‌برداری می‌رسد

ملیحه اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: طی یک هفته گذشته تعداد 40 نفر به عضویت کتابخانه عمومی شهرستان فردوس در آمده‌اند.

وی گفت: کتابخانه عمومی شهرستان فردوس دارای یک‌هزار و 700 نفر عضو، 20 هزار نسخه و 18 هزار عنوان کتاب است.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس افزود: تاکنون تعداد 220 نفر برای دریافت کتاب‌های مورد نظر خود در طرح کتاب من عضو و بیش از 600 عنوان کتاب نیز سفارش داده‌اند.

اسدی تصریح کرد: طرح کتاب من فرصت مناسبی است تا منابع نفیس و ارزشمند برای کتابخانه جذب و بدون هیچ هزینه‌ای کتاب‌های مورد نیاز مخاطب در اختیار آنان قرار داده شود.

وی یادآور شد: تأخیر در ارسال کتاب‌های درخواستی سبب شده است تا استقبال اعضا از طرح کتاب من کاهش یابد چرا که بیش از یک ‌ماه طول می‌کشد تا کتاب‌های درخواستی از طریق نهاد کتابخانه‌ها به کتابخانه‌ شهرستان ارسال شود.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس گفت: در حال حاضر کتاب‌هایی که از طریق طرح کتاب من به مجموعه کتاب‌های کتابخانه عمومی فردوس افزوده شده از جمله کتاب‌های ارزشمند و پرمخاطب است.

اسدی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی طرح توسعه کتابخانه عمومی فردوس افزود: این پروژه تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با بهره‌‌برداری از این طرح 150 مترمربع به فضای کتابخانه عمومی فردوس اضافه می‌شود.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح توسعه فضای کتابخانه عمومی قائم (عج) فردوس را مبلغ 200 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: فضای فعلی کتابخانه عمومی فردوس 373 مترمربع است که این فضا بسیار محدود و جوابگوی نیاز مراجعان نیست.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول