اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن معجونی:

اهالی تئاتر خط قرمزها را خوب می‌شناسند

خبرگزاری فارس: حسن معجونی گفت: اهالی تئاتر خط قرمزها را خوب می‌شناسند.

اهالی تئاتر خط قرمزها را خوب می‌شناسند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسن معجونی عصر امروز در نشست خبری پیش از اجرای نمایش ایوانف اظهار داشت: تئاتر خصوصی در ایران مانند نوزادی است که اگر حمایت نشود نمی‌تواند خوب رشد کند.

بازیگر نقش ایوانف با بیان اینکه تئاتر خصوصی یک توهم بوده که رسیدن به ‌آن بسیار دشوار است، گفت: امروز در تئاتر ایران‌شهر که یک تئاتر خصوصی است، اجراها را از بچه‌ها می‌گیرند و دست و پای تئاتر خصوصی را با اقداماتشان می‌بندند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نمایش ایوانف برای عوامل اجرایی این نمایشنامه افزود: اجرای این تئاتر در شیراز برای امیر کوهستانی بسیار جدی‌تر از اجرا در تهران بود یا حداقل من این‌گونه فکر می‌کنم.

معجونی گفت: تمام بازیگران و فعالان عرصه تئاتر و نمایش در ایران آگاه به مسائل مختلف و خط‌ قرمز‌ها هستند و من گمان می‌کنم باید بخشی از نظارت‌ها را کاست تا تئاتر سریع‌تر رشد و فعال‌تر عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر من وظیفه رسانه‌ها نیز فراتر از آن است که نظر یک مسؤل را در یک مورد ویژه جویا شوند، بلکه رسانه‌ها می‌توانند در تمام زمینه‌ها فعال‌تر و بهتر از این عمل کنند.

در ادامه این نشست محسن خباز مدیر اجرایی نمایش «ایوانف» با اشاره به اینکه حضور این گروه هنری و اجرای نمایش «ایوانف» کاری بزرگ برای توسعه فرهنگ تئاتر در استان فارس و شهر شیراز است، افزود: تئاتر خوب در سبد اکثر خانواده‌های شیرازی با کم‌توجهی مواجه شده است که برطرف کردن این مشکل نیاز به همکاری همگان دارد.

وی تصریح کرد: حضور گروه تئاتر مهر در شیراز اتفاقی بزرگ است و اجرای نمایش «ایوانف» از مشکل‌ترین اتفاقاتی بود که برای ارائه به مردم شیراز انتخاب شد.

مدیر اجرایی این نمایش ادامه داد: دعوت و اجرای این گروه در شیراز می‌تواند شروعی مناسب برای ارائه نمایش‌های بزرگ در شیراز باشد.

خباز با بیان اینکه تئاتر در سبد مردم شیراز کم‌رونق است افزود: شیراز ظرفیت و پتانسیل اتفاقات بزرگ فرهنگی را دارد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول