اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

مربیان و فعالان قرآنی دشتستان بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: مربیان و فعالان قرآنی دشتستان بیمه شدند.

مربیان و فعالان قرآنی دشتستان بیمه شدند

حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه اهتمام ویژه دارد و در سال گذشته در دشتستان اقدامات ارزشمندی در توسعه فرهنگ دینی انجام گرفت.

وی افزود: در سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی نیز شاهد تلاش مضاعف این سازمان هستیم و امیدوار هستیم در دستیابی به اهداف مورد نظر به موفقیت لازم برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در دشتستان طی یک سال اخیر خاطر نشان کرد: برگزاری طرح قرآنی 1445، برگزاری طرح نهضت قرآن‌آموزی، بازدید مستمر از مراکز و مؤسسات قرآنی، برگزاری مسابقه نورالهدی و برگزاری کرسی تلاوت در روستای عیسوند از جمله این برنامه‌هاست.

محمودی‌نیا از بیمه شدن مربیان و فعالان قرآنی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: پیگیری مراحل اداری برای تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیروهای قرآنی انجام شده و تاکنون تعداد 15 مربی قرآنی به بیمه معرفی شده‌اند که به تدریج سایر افراد فعال در حوزه قرآن نیز بیمه می‌شوند.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقه قرآنی فجر برای مهدکودک‌ها، مکاتبه با روستاهای تابعه شهرستان به منظور ایجاد خانه قرآن و تشکیل پرونده و ثبت‌نام از مربیان قرآنی برای شرکت در دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم و برگزاری جشنواره قرآنی نغمه‌های آسمانی و همکاری در آموزش قرآن در 3 دبستان در شهرستان نیز از فعالیت‌های انجام شده توسط این نهاد هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از تدوین و چاپ کتابچه عملکرد شاخص‌های فرهنگی شهرستان خبر داد و گفت: کتابچه عملکرد شاخص‌های فرهنگی در واقع شمه‌ای از فعالیت‌های این دفتر طبق شاخص‌های اجرایی و اعلام شده از مرکز در سال 90 است که در 20 صفحه و در ابعاد 15*21 منتشر خواهد شد.

محمودی‌نیا ادامه داد: کتابچه مذکور شامل گزارش تصویری و اهم طرح‌های فرهنگی اجرا شده در این شهرستان است که به صورتی زیبا طراحی و اجراء شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان بیان کرد: امید می‌رود کتابچه مذکور مورد رضای الهی و تاثیرگذار در ارتقاء فرهنگ عمومی و خیزشی در نیل به اهداف این دستگاه باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول