اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان بانه:

خلاء‌های مرزی مبارزه با قاچاق را کند می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان بانه گفت: خلاءهای مرزی در برخی نقاط و وجود روستاهایی در نقطه صفر مرزی موجب ایجاد وقفه در روند مبارزه با قاچاق کالا می‌شود.

خلاء‌های مرزی مبارزه با قاچاق را کند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد ندری پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای این شهرستان اظهار کرد: عدم کارایی برخی از قوانین در بحث مبارزه با قاچاق کالا از دیگر دلایل وقفه در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان مرزی است.

وی با تاکید براینکه رواج قاچاق کالا در هر کشوری موجب کاهش سرمایه‌گذاری در امور تولیدی و اشتغالزایی می‌شود، ادامه داد: با افزایش قاچاق کالا میزان اشتغال و تولیدات ملی و داخلی کاهش می‌یابد.

به گفته مدیر قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان بانه، کاهش درآمد سرانه و به‌ تبع آن گسترش بیش از پیش فقر در جامعه از دیگر نتایج و اثرات زیانبار این معضل اجتماعی است.

وی در ادامه به میزان کشفیات کالاهای قاچاق در فروردین ماه امسال اشاره کرد و افزود: در ایت مدت از سال تاکنون 2101 قوطی مشروبات الکلی، 319 هزار نخ سیگار، 3 هزار و 150 لیتر سوخت، 202 طاقه انواع پارچه، 12 هزار قلم لوازم آرایشی بهداشتی، 166 عدد تجهیزات ماهواره‌ای و 540 کیلو چای قاچاق در طول مدت زمان مذکور توسط ماموران در این شهرستان مرزی کشف و ضبط شده‌ است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بانه نیز در این جلسه تعداد پرونده‌های وارده به این اداره را 55 فقره ذکر کرد و افزود: تعداد 55 پرونده به ارزش ریالی 119 میلیون و 680 هزار ریال تاکنون مختومه شده‌اند.

قادرپناه از برخورد جدی با قاچاقچیان به عنوان رویکرد محوری تعزیرات حکومتی بانه نام برد و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

قنبری نماینده کالا قاچاق انتظامی و مسئول کمیته اطلاعات و عملیات شهرستان بانه نیز در پایان این جلسه تعداد کشفیات فروردین ماه امسال را 5 هزار و 624 قوطی مشروبات الکلی، 602 دستگاه رسیور ماهواره‌، 13 راس احشام، یک‌هزار 664 لیتر سوخت و 295 قطعه مرغ ذکر کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول