اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مخابرات گیلان:

دفاتر ارتباطی گیلان حق فروش اینترنت به نام مخابرات را ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل مخابرات گیلان گفت: حق فروش اینترنت مخابرات به هیچ یک از دفاتر ارتباطی گیلان داده نشده و اگر دفتری به نام مخابرات اینترنت بفروشد تخلف است و برخورد می‌شود.

دفاتر ارتباطی گیلان حق فروش اینترنت به نام مخابرات را ندارند

 علی نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اقدام برخی دفاتر ارتباطی در واگذاری خط اینترنت مخابرات به متقاضیان در شهرهای کوچک شرق استان، اظهار کرد: شرکت مخابرات گیلان فروش اینترنت را به هیچ دفاتری واگذار نکرده و اگر دفتری اقدام به فروش اینترنت با نام مخابرات کند تخلف است و برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات اینترنتی را پیمانکاران واگذار می‌کنند، تصریح کرد: اندیشه سبز خزر جزو پیمانکار مخابرات استان است و تمام نمایندگان این شرکت پورت‌های مخابرات را می‌فروشند.

این مسئول ادامه داد: برخی از این شرکت‌های اینترنتی نیز ممکن است با خودشان با دفاتر ارتباطی قرارداد ببندند که در این صورت مخابرات استان در این زمینه نقشی ندارد.

وی، با اشاره به اینکه دفتر مذکور مشخص نیست با چه شرکتی قرارداد بسته که اقدام به فروش اینترنت می‌کند، اذعان کرد: تمام دفاتر پیشخوان دولت هستند و می‌توانند با همه دستگاه‌های دولتی قرارداد ببندند و ما به نیز در قالب یک دستگاه خدمات خود را از طریق دفاتر ارائه می‌دهیم و در این زمینه همواره پیشرو بودیم.

نعمتی افزود: اگر در حوزه فعالیت ما دفتری تخلف کند کنترل و نظارت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تمام دفاتر خدماتی زیر نظر کار گروه فناوری اطلاعات استانداری هستند و هر سازمانی که خدماتش در دفاتر پیشخوان برده می‌شود باید در حوزه فعالیت خود کنترل و نظارت کند.

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان، با تصریح بر اینکه فروش اینترنت مخابرات به هیچ‌یک از دفاتر ارتباطی استان داده نشده است، متذکر شد: اگر دفتری به نام مخابرات اینترنت بفروشد تخلف است.

وی، بررسی به تخلفات دفاتر حوزه فعالیت مخابرات گیلان را جزو برنامه‌‌های مخابرات استان نامید و خاطرنشان کرد: با هر گونه تخلف این دفاتر برخورد می‌شود.

‌انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول