اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 اردیبهشت ماه جاری

انتخابات مجامع امور صنفی کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اصناف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: 20 اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور انتخابات مجامع امور صنفی استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

انتخابات مجامع امور صنفی کرمان برگزار می‌شود

غلامعباس عرب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: جامعه اصناف یکی از ارزنده‌ترین جوامع در کشور محسوب می‌شود که به بهترین شکل ممکن آماده خدمات‌رسانی‌ به آحاد مردم است.

وی با اشاره به اینکه جامعه اصناف از واحدهای صنفی، اتحادیه‌ها و مجامع امور صنفی تشکیل شده است، بیان داشت: در رأس این جامعه شورای اصناف کشور با تدوین قانون نظام صنفی بر عملکرد و ساماندهی آنها نظارت می‌کند.

عرب‌پور با استناد ماده قانون نظام صنفی خاطر نشان کرد: عمر قانونی مجامع امور صنفی دو سال تعیین شده و پس از پایان این زمان مجددا انتخابات برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 20 اردیبهشت ماه جاری همزمان با سراسر کشور انتخابات مجامع امور صنفی استان کرمان نیز برگزار می‌شود.

عرب‌پور با بیان اینکه دو مجمع امور صنفی توزیع و خدماتی و مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی در استان و در شهرستان‌ها مجمع امور صنفی مشترک تولیدی خدمات فنی و توزیعی خدماتی وجود دارد، گفت: مقدمات برگزاری انتخابات توسط کمیسیون نظارت و با تعیین هیئت نظارت بر انتخابات مجامع انجام می‌شود.

وی با درخواست از رؤسای اتحادیه‌های سراسر استان کرمان گفت: انتظار می‌رود، رؤسای اتحادیه‌های صنفی استان با حضور پرشور خود برای نامزد شدن و رأی دادن برای ارتقای سطح کیفی مجامع همگام با سیاست‌های دولت تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول