اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوروز 91 صورت گرفت

4 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان توسط امور صنفی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: در نوروز امسال 4 هزار و 99 مورد بازرسی از واحدهای صنفی عمده و خرده در سطح استان زنجان صورت گرفت.

4 هزار بازرسی از واحدهای صنفی زنجان توسط امور صنفی

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع 113 فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی در ایام نوروز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد تخلفات ثبت شده توسط بازرسان مجمع امور صنفی استان زنجان در ایام نوروز 151 مورد گزارش شده است خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این تخلفات 62 میلیون و 230 هزار و 225 ریال برآورد شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه شکایات و گزارش‌های مردمی ثبت شده در ایام نوروز 209 مورد بوده است اضافه کرد: در مجموع 67 فقره پرونده در این زمینه تشکیل شده است که مسئولان در حال رسیدگی به این پرونده‌ها هستند.

وی همچنین یادآور شد: 132 مورد از پرونده‌های شکایات و گزارشات مردمی با رضایت شاکیان مختومه اعلام شده است.

شریفی با اشاره به افزایش نظارت و بازرسی در زمینه جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق تصریح کرد: 15 فقره پرونده نیز در این راستا تشکیل شده است که در حال حاضر این پرونده‌ها در دست رسیدگی است.

وی ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالاهای قاچاق در ایام نوروز یک میلیون و 253 هزار و 64 ریال محاسبه شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با تاکید بر اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند ماه سال گذشته تا 15 فروردین ماه سال جاری بوده است خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، واحدهای بازرسی اصناف شهرستان‌ها و دانشگاه علوم پزشکی، خدمات مناسبی در طول تعطیلات نوروز 91 به مردم و مسافران ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات مردمی، کنترل قیمت‌ها، صدور فاکتور، رصد قیمت‌ها، پایش بازار و نظارت بر کالاها در اولویت برنامه‌ها و اقدامات بازرسان مجمع امور صنفی استان زنجان در ایام نوروز قرار داشته است اضافه کرد: انجام گشت‌های مشترک با همکاری ارگان‌های مختلف و به صورت روزانه از دیگر اقدامات مجمع امور صنفی استان زنجان در ایام نوروز امسال به شمار می‌رود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول