اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته تألیف کنگره سرداران کهگیلویه و بویراحمد:

‌‌16 جلد کتاب از خاطرات سرداران ایل خورشید منتشر شده است‌

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تألیف و تحقیق کنگره سرداران کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 16 جلد کتاب از خاطرات سرداران ایل خورشید منتشر شده است.

‌‌16 جلد کتاب از خاطرات سرداران ایل خورشید منتشر شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فریدون داوری ‌در همایش بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خیرآباد گچساران اظهار کرد: شهدا گرانبهاترین سرمایه‌های فرهنگی و بهترین الگوهای ماندگار در جهان هستند.

وی افزود: برگزاری یادواره‌ها، پژوهش‌ها و نشر کتاب در زمینه دفاع مقدس نیاز به همدلی و همدردی اهل قلم، ارباب خرد و مدیریت ارشد استان است.

* هرچه داریم از خون شهدا است

داوری ادامه داد: در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است که البته نباید فراموش کنیم که آنچه داریم از برکت قطره قطره خون شهدا است.

وی یادآور شد: کسانی که دارای مسئولیت هستند برای پرواز و شکوفایی در این فرصت غفلت نکنند.

داوری با اشاره به جنگ سرد و نرم‌افزاری دشمنان نظام اسلامی افزود: در جنگ سرد جبهه جنگ سراسر کشور است و در این جنگ سردار و سرباز، عوام و خواص هیچ فرقی با هم ندارند.

مسئول کمیته تألیف و تحقیق کنگره سرداران کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری جملات امام راحل درباره اهمیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر جایی که انقلاب و جوشش اسلامی وجود دارد سپاه باید حضور داشته باشد.

* ویراس‌داری 5 هزار صفحه مطلب از فرماندهان و رزمندگان صورت گرفته است

داوری از ویراس‌داری بیش از 5 هزار صفحه از خاطرات فرماندهان و رزمندگان خبر داد و عنوان داشت: بیش از 16 جلد کتاب از خاطرات سرداران ایل خورشید منتشر شده است.

وی از چاپ و انتشار کتاب شهیدنامه ایل خورشید خبر داد و بیان داشت: امیدوارم کنگره سرداران و شهدا بتواند در آینده نزدیک تولیدات بیشتری در خصوص دفاع مقدس منتشر کند.

* برگزاری دومین کنگره شهر دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد

مسئول کمیته تألیف و تحقیق کنگره سرداران کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: دومین کنگره ادبی و شعر دفاع مقدس اردیبهشت امسال با حضور 23 برگزیده این کنگره که آثارشان در قالب پیام‌های عاشورایی و دفاع مقدس است، برگزار می‌شود.

داوری عنوان داشت: دومین کنگره شعر دفاع مقدس با حضور اصحاب قلم و ادیبان استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

 به گزارش فارس در پایان این همایش از 21 خانواده شهید و جانبازان خیرآباد گچساران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول