اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران:

تحقق حقوق کارگران نساجی خلأ قانونی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران ‌گفت: گواه می‌دهم استاندار مازندران با همه مشغله‌ای که دارد برای تحقق حقوق کارگران نساجی تلاش می‌کند، اما این موضوع خلأ قانونی دارد.

تحقق حقوق کارگران نساجی خلأ قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی‌کارنامه صبح امروز در جلسه نشست تشکل‌های کارگری در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: همه برنامه‌ها به سمت و سوی کار است که رهبری هم بر این موضوع تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه با کار و تلاش می‌توان نقش اساسی در تولید ملی ایفا کرد، ادامه داد:‌ تعامل تشکل‌های کارگری در استان باید جدی گرفته شود.

بابایی‌کارنامه با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات تخصصی، باید مسائل کارگری استان مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: باید با ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی بتوانیم توفیقاتی را در سطح استان به نفع کار، تولید، کارگر و سرمایه ایرانی به دست آوریم.

عضو شورای عالی اشتغال کشور با بیان اینکه مسئولان به مسائل اشراف دارند، متذکر شد:‌ گزارش‌هایی که از پایین به بالا می‌رود، بخشی عملیاتی نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی بنگاه‌های اقتصادی از فضای موجود سوء استفاده می‌کنند، عنوان کرد:‌ این افراد فضای بخش خصوصی را خدشه‌دار می‌کنند.

بابایی‌کارنامه در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اصرار داریم شورای تشکل‌ها در استان به صورت مستمر تشکیل شود. همچنین‌ کارگران استان را دعوت می‌کنیم در راستای تحقق عملی شعار رهبری، پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در بحث نساجی، من شرمنده هستم از اینکه نماینده کارگران هستم، اما نمی‌توانم حرفی بزنم، اذعان داشت: ‌اما گواه می‌دهم استاندار مازندران با همه مشغله‌ای که دارد برای تحقق حقوق کارگران نساجی تلاش می‌کند اما خلأ قانونی وجود دارد.

بابایی‌کارنامه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ برطرف کردن مشکلات نساجی نیازمند خرد جمعی است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول