اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

طرح‌های نیمه تمام در بخش کشاورزی به نتیجه می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام از اولویت کار در بخش کشاورزی است.

طرح‌های نیمه تمام در بخش کشاورزی به نتیجه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسن قهرمانی‌مطلق ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان همدان اظهار داشت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت کار ما در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه توجه به طرح‌های نیمه‌تمام کشاورزی و اتمام آن از ضروریات است‌ افزود: زمینه برای کسانی که با منابع طبیعی در بحث زمین مشکل دارند و در تعارض هستند مهیا شده تا مشکل خودشان را حل کنند، پس باید فرصت را غنیمت شمرد.

فرماندار همدان تصریح کرد: از 844 هکتار زمین منابع طبیعی 322 هکتار استعدادیابی شده و قابل واگذاری است و طرح‌های مختلفی نیز در حال بررسی است که بعد از معرفی به بانک به مرحله اجرا می‌رسد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل 28 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 600 تومان است که برای 144 نفر اشتغال‌زایی به همراه را دارد.

قهرمانی‌مطلق ابراز داشت: همچنین 9 طرح باغبانی با ایجاد اشتغالزایی برای 132 نفر در دستور کار است که یک میلیارد و 189 میلیون تومان برای آن اختصاص یافته است. 9 طرح دیگر در بخش بسته‌بندی با 61 نفر اشتغال‌زایی در نظر گرفته شده که 440 میلیون تومان هزینه دارد.

فرماندار شهرستان همدان گفت: قبل از انجام طرح‌ها ابتدا باید بانک‌ها میزان استفاده افراد از تسهیلات را استعلام کنند.

وی به طرح دام و طیور اشاره کرد و گفت:  36 طرح دام و طیور که در دستور کار جلسه بعدی است باید بررسی و نتیجه اعلام شود که 14 میلیارد تومان هزینه در بر دارد.

 بررسی 600 هکتار زمین در روستای ارزانفود، تشکیل شورا برای تعیین تکلیف مسائل روستای انصار الامام از مصوبات دیگر این جلسه بود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول