اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی مازندران خبر داد

‌تشکیل دفتر کشاورزی اتاق بازرگانی به‌زودی ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران گفت: ‌دفتر کشاورزی اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده و نحوه تشکیل این دفتر در استان‌ها هم به زودی ابلاغ می‌شود.

‌تشکیل دفتر کشاورزی اتاق بازرگانی به‌زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شمسعلی هادی‌زاده معلم ظهر امروز در جلسه کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی مازندران اظهار داشت:‌ مقوله تولید را باید عمقی در نظر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان، تولیدکنندگان اصلی هستند، تصریح کرد:‌ کشاورزان تولید 100 درصدی داشته و سایر صنایع وابسته به کشاورزی هستند.

معلم با بیان اینکه اگر حمایت از تولید ملی را به عنوان خط‌‌مشی قرار دهیم باید به کشاورزی توجه ویژه داشته باشیم، ادامه داد:‌ دولت هم امسال را بر مبنای کشاورزی برنامه‌ریزی کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه صنعت را هم در استان می‌خواهیم متذکر شد: ‌اما مزیت استان، کشاورزی است.

رئیس کمیسیون تخصصی کشاورزی آب و منابع طبیعی مازندران، خاطرنشان کرد: مزیت کشاورزی می‌تواند برای ما کار بیشتری تولید کرده و سرمایه آورده بیشتری دارد.

وی یادآور شد:‌ سرمایه‌گذاری در کشاورزی، ارزش افزوده‌ای به همراه دارد که این ارزش افزوده را جزء با صنعت توریسم نمی‌توان به ارمغان آورد.

معلم با اشاره به اینکه موضوع قرنطینه محصولات کشاورزی، پیگیری و رفع شد، عنوان کرد: ‌دفتر کشاورزی اتاق بازرگانی ایران تشکیل شده و نحوه تشکیل این دفتر در استان‌ها هم به زودی ابلاغ می‌شود.

این مسئول در پایان با ابراز ناخرسندی از حضور نیافتن برخی اعضا، اذعان داشت:‌ روز و ساعتی را برای جلسه تعیین کرده‌ایم که مشکلی برای حضور به وجود نیاید، اما برخی اعضا در جلسه شرکت نکرده‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول