اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

کارگران البرزی از طرح میزان بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: کارگران شاغل در این استان به همراه دیگر کارگران از مزایای طرح میزان بهره‌مند می‌شوند.

کارگران البرزی از طرح میزان بهره‌مند می‌شوند

علی مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت در راستای حمایت از کارگران و هم‌چنین حمایت از تولید محصولات و کالاهای داخلی طرح‌ها و برنامه‌های متعددی را طی سال‌های گذشته اجرا کرده است که خوش‌بختانه مردم تأثیر مثبت آن را در زندگی خود می‌بینند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها اجرای طرح میزان است که طی آن کارگران از تسهیلات ویژه برای خرید کالاهای تولید داخل استفاده می‌کنند.

این مسئول تأکید کرد: اجرای طرح میزان ضمن آنکه قدرت خرید جامعه کارگری را افزایش می‌دهد، موجب ترویج فرهنگ مصرف محصولات داخلی و حمایت از تولید ملی می‌شود.

* اجرای طرح میزان در استان البرز

مهدوی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا این طرح در استان البرز نیز اجرایی خواهد شد، گفت: نخستین دور از اجرای طرح میزان به تازگی در استان البرز آغاز و کارگران شاغل در واحدهای تولیدی و خدماتی این استان از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای استفاده از این تسهیلات که حدود 15 میلیون ریال و برای خرید محصولات داخلی است، راهکارهایی طراحی شده است که کارگران می‌توانند با اعلام درخواست خود از آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خاطرنشان کرد: برای ثبت‌نام از کارگران متقاضی به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مأموریت داده شده است که این ثبت‌نام را انجام دهد.

مهدوی افزود: بنابراین کارگران متقاضی بهره‌مندی از تسهیلات طرح میزان، می‌توانند با مراجعه به این اداره‌کل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم اجرای این طرح در استان البرز موجب رضایتمندی کارگران البرزی شده و تلاش داریم تا اجرای طرح فوق را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول