اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

فضای مناسب شهری حق شهروندی است

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز با بیان اینکه تمام شهروندان را همکار خود می‌دانیم، گفت: شهرها را برای شهروندان می‌سازند و آن‌ها حق دارند از فضای آرام و هوای پاک لذت ببرند.

فضای مناسب شهری حق شهروندی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست‌زدگی بیش از حد آرامش شهر را برهم زده بود و سودجویان از اختلافات مسئولان بهره می‌بردند.

وی تصریح کرد: امروز تلاش مسئولان بر ایجاد و توسعه فضای آرام در شیراز است که در این میان نیز گروهی که همیشه از تفرقه‌های میان مسئولان استان استفاده می‌کردند، نگران هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرداری شیراز در بخش‌های مختلف توانست رتبه‌های بالایی به دست آورد، گفت: پذیرایی از میهمانان نوروزی و فروش اوراق مشارکت شهرداری شیراز رتبه‌های بالای کشور را به خود اختصاص داد.

شهردار شیراز در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال گذشته تصریح کرد: فعالیت‌های مختلفی از جانب شهرداری شیراز در سال گذشته انجام شده که در این میان آغاز عملیات اجرایی سد تنگ سرخ و آغاز فروش اوراق مشارکت از مهم‌ترین آن‌هاست.

پاک فطرت تصریح کرد: بودجه شهرداری شیراز در سال 90 نسبت به سال قبل از آن 59 درصد رشد داشت که این رقم نیز محقق شد. این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه فعالیت‌های عمرانی در شهر شیراز از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری است که اگر مسئولان راهنمایی و رانندگی همکاری کنند فعالیت‌های عمرانی در شب‌ها انجام می‌شود.

وی در مورد راه‌اندازی محدوده ترافیکی شهر شیراز نیز گفت: این محدوده باید اجرایی شود که موفقیت در این پروژه به همکاری مردم بستگی دارد. 

شهردار شیراز در پایان با بیان اینکه تمام شهروندان همکار شهرداری هستند اضافه کرد: معتقدم شهرها را برای شهروندان می‌سازند و آن‌ها حق دارند از فضای آرام و هوای پاک لذت ببرند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول