اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی لنگرود:

درگیری قلیان‌سرای لنگرود جان یک جوان را گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی لنگرود گفت: در درگیری یکی از قلیان‌سراهای لنگرود جوان 25 ساله بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داد.

درگیری قلیان‌سرای لنگرود جان یک جوان را گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، علیرضا زرعی‌چیان عصر سه‌شنبه در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان ماجرای قتل یک جوان 25 ساله لنگرودی را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: به دنبال درگیری در یکی از قلیان‌سراهای لنگرود بلافاصله پلیس در صحنه حاضر شد اما با جسد جوانی 25 ساله که بر اثر ضربات چاقو بر زمین افتاده بود، مواجه شد.

این مسئول با بیان اینکه بلافاصله جوان مصدوم به بیمارستان منتقل داده شد، افزود: تلاش پزشکان برای نجات این جوان تاثیر نداشت و او به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه پلیس برای شناسایی ضاربی که از محل متواری شده بود اقدام‌ کرد، افزود: ضارب به نام حامد 19 ساله و دارای سابقه درگیری بوده که در قلیان‌سرا به بهانه واهی برای ابراز وجود با مقتول 25 ساله درگیر شد و پس از وارد کردن ضربه چاقو به سر او از صحنه متواری شده بود.

زرعی‌چیان به اقدام‌های پلیس برای دستگیری قاتل اشاره کرد و گفت: اقدام‌های گسترده و ضرب‌العجل پلیس مسیر فرار قاتل از شهرستان را بست و در نتیجه ماموران در کمتر از چهار ساعت پس از وقوع درگیری با هماهنگی مقام قضایی حامد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این پرونده برای انجام تحقیقات از قاتل همچنان مفتوح بوده، اذعان کرد: لنگرود جایی برای ابراز وجود هوای نفسانی اشخاص نبوده و پلیس با افراد و مکان‌هایی که جایی برای خودنمایی باشد قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول