اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سبزوار:

قاتل سبزواری پس از وقوع قتل خود را حلق‌آویز کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سبزوار از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل سبزواری پس از وقوع قتل خود را حلق‌آویز کرد.

قاتل سبزواری پس از وقوع قتل خود را حلق‌آویز کرد

سرهنگ قنبرعلی آزادواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای غربی شهرستان (روستای استیر)، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله اینجانب به همراه معاون دادستان و جند اکیپ از واحدهای انتظامی و نیز پلیس‌های تخصصی در محل حاضر و پس از مشاهدات عینی و بررسی‌های پلیسی، مشخص شد متهم (قاتل) به هویت معلوم 22 ساله پس از مشاجره لفظی با مقتول به هویت معلوم  54 ساله به دلیل مزاحمت‌های خانوادگی از سوی وی، با مقتول درگیر شده و با استفاده از یک چاقو وی را با چندین ضربه مورد ضرب و جرح شدید قرار می‌دهد که در نهایت منجر به قتل وی در صحنه درگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی سبزوار ادامه داد: قاتل پس از ارتکاب جرم با استفاده از خودرو پژو متعلق به مقتول از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس سبزوار تصریح کرد: یگان‌های مختلف انتظامی این فرماندهی نیز با فعال نمودن اکیپ‌های خود، ضمن اجرای طرح مهار، تمام نقاط و محل‌های اخفای احتمالی قاتل مورد بازرسی و رصد کامل قرار گرفت که با تلاش گسترده و چندین ساعته پرسنل این نیرو، خودرو سواری مقتول در یکی از کانال‌های جاده‌های فرعی در حالیکه کاملاً سوخته بود، کشف می‌شود.

وی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های گسترده میدانی، نهایتاً در چند کیلومتری محل وقوع قتل جسد قاتل که خود را در یکی از ساختمان‌های نیمه‌کاره شهرک صنعتی سبزوار با استفاده از یک رشته طناب حلق‌آویز نموده بود، کشف شد. 

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول