اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی:

دانشجویان خراسان‌شمالی از نمایشگاه کتاب تهران بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس:مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی گفت:‌ دانشجویان این استان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید می‌کنند.

دانشجویان خراسان‌شمالی از نمایشگاه کتاب تهران بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، مهدی الهی‌راد اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج دانشگاه‌های استان بستر لازم برای بازدید دانشجویان از نمایشگاه کتاب را فراهم کردند.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته از تمام دانشگاه‌های خراسان‌شمالی حدود یک‌هزار دانشجو از بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند.

الهی‌راد با بیان اینکه این دانشجویان از دانشگاه‌های اشراق، حکیمان، دانشگاه دولتی، دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی سراسر استان هستند، گفت: در این سفر معنوی، علمی و فرهنگی دانشجویان علاوه بر بازدید از نمایشگاه کتاب، از حرم امام راحل(ره)، حرم حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حسینیه جماران نیز بازدید می‌کنند.

وی درباره اهمیت کتاب تصریح کرد: کتاب به عنوان یک منبع  مکتوب تلاش‌های علمی، فرهنگی، ‌تاریخی و ادبی یک کشور در واقع میراث ارزشمند نسل‌های گذشته ایست که سینه به سینه آن را حفظ کرده‌اند تا به ما برسد و شکوفایی تدبر و تعقل نیروی انسانی را به ارمغان بیاورد.

الهی‌راد تاکید کرد: هدف از این سفر ایجاد تفکر و اندیشه عادت به مطالعه در همه دانشجویان است تا در دل‌های آنان نهادینه شود و با فرهنگ‌سازی لازم و همگانی کردن این شور، شوق و عشق به کتاب و کتاب‌خوانی از دانشجویان به بدنه جامعه انتقال و استمرار پیدا کند.

انتشارات جهاد دانشگاهی بیش از هـزار عنوان کتاب در نمایشگاه بیست و پنجم ارائه می‌دهد که از این تعداد 300 عنوان کتاب، چاپ اولی خواهند بود و بقیه چاپ‌های مجدد کتاب‌های چند سال اخیر است.

این کتاب‌ها در حوزه‌های پزشکی، کشاورزی، علوم انسانی، فنی و مهندسی، معماری و علوم پایه هستند که هر کدام در دانشگاه‌های تخصصی مربوطه منتشر می‌شوند.‏

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از 13 تا 23 اردیبهشت ماه سال 1391 در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول