اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری:

فعالیت 30 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نماینده انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گفت: 30 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در این استان فعال است.

فعالیت 30 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز امیدی ظهر امروز در همایش راهنمایان تور، تورگردانان و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی با برشمردن برخی اهداف این همایش اظهار داشت: مهمترین هدف این همایش ارتباط بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی استان با سایر دفاتر در سطح کشور است که امیدوارم برگزاری این همایش نقطه عطفی در ارتباط دفاتر استان چهارمحال و بختیاری با سایر دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در سطح کشور باشد.

وی ناشناخته بودن استان چهارمحال و بختیاری برای گردشگران را مهم‎ترین مشکل در مسیر توسعه گردشگری این استان عنوان کرد و گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم این استان گوهر خیز را به کشور معرفی کنیم که انتظار می‎رود برگزاری این همایش گامی در این راستا باشد تا با کمک یکدیگر جایگاه واقعی استان را به کشور معرفی کنیم.

امیدی داشتن 11 درصد منابع آب شیرین کشور، دارا بودن بیش از 11 میلیارد متر مکعب آب شرب و وجود ظرفیت‎های اکوتوریسم زیاد را از جمله آرزوها برای هر استان دانست و افزود: استان چهارمحال و بختیاری تمام این ظرفیت‎ها را دارد اما متاسفانه هنوز به دلیل عدم آگاهی برخی نام ما را با دیگر استان‎ها اشتباه می‎گیرند.

نماینده انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسئولان تلاش کنند تا چهارمحال و بختیاری به جایگاه واقعی‌اش برسد تا در آینده‎ای نزدیک شاهد استانی پیشرفته، سرزنده و شاداب و بانشاط باشیم.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول