اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلوگاه:

منتخبان مجلس به فکر موفقیت کشور باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گلوگاه گفت: پس از انتخابات باید کدورت‌ها را زیر خاک دفن کرد و منتخبان و طرفدارانشان باید فقط به فکر موفقیت کشورشان باشند.

منتخبان مجلس به فکر موفقیت کشور باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام حسین رستمی‌شاهرودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به مهم بودن مباحث فرهنگی در یک جامعه و لزوم داشتن امکانات فرهنگی مناسب، از مسئولان خواست تا در ساخت پروژه‌های فرهنگی در این شهرستان تعلل نکنند.

وی تصریح کرد: مسئولان، سیاسیون و مردم بدانند که ما برای پیشرفت شهر خود به‌ویژه پیشرفت پروژه‌های فرهنگی آن با کسی تعارف نداریم و به طور یقین اگر شخص و افرادی بخواهند در این زمینه سنگ‌اندازی کنند با تمام قدرت در مقابلشان می‌ایستیم.

خطیب جمعه گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 19 اردیبهشت مصادف با هشتم ماه مِی، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، بیان داشت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیروهای خوبی را در بخش‌های مختلف دارد که به طور داوطلب و برای یاری رساندن به همنوعان خود در همه شرایط آماده هستند و در برهه‌های حساس وارد میدان می‌شوند.

رستمی‌ شاهرودی همچنین قهرمانی بهداد سلیمی پهلوان مازندرانی را در مسابقات آسیایی وزنه برداری که در کره جنوبی برگزار شد به جامعه ورزشی کشور تبریک گفت و خاطر نشان کرد: جوانان باید قدر فرصت‌های خود را بدانند، استعدادها و ارزش‌های خود را بشناسند و آن را به‌کار بگیرند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری دومین آزمون برخی حوزه‌های انتخابیه کشور در نهمین دوره انتخابات نمایندگی مجلس که امروز برگزار شد، اذعان داشت: پس از انتخابات باید کدورت‌ها را زیر خاک دفن کرد و منتخبان و طرفدارانشان باید فقط به فکر موفقیت کشورشان باشند. 

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول