اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور دوم انتخابات مجلس نهم به روایت خبرنگار فارس

شور و شوق جوانان همدانی در انتخابات / سهم بالای جوانان در حماسه امروز

خبرگزاری فارس: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شور و شوق جوانان برای رأی دادن بسیار مثال زدنی است.

شور و شوق جوانان همدانی در انتخابات / سهم بالای جوانان در حماسه امروز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استان همدان همزمان با سراسر کشور دور دوم انتخابات را با شور خاصی دنبال می‌کند به طوری که خانواده ها با یکدیگر برای انداختن برگه رأی خود در صندوق‌ها در مراکز اخذ رأی حضور می‌یایند.

در این حماسه ملی شور و شوق جوانان برای نقش‌آفرینی بسیار مثال‌زدنی است چرا که آنها با حضور خود خواهان دفاع از حقوق خود در مجامع بین‌المللی هستند.

در این راستا خبرنگار فارس با حضور در چند شعبه اخذ رأی در گفت و گو با چند جوان حاضر در مراکز اخذ رأی بیان داشتند: ما جوانان همواره در انتخابات حضور می‌یابیم تا به استکبار جهانی نشان دهیم که جوانان ایرانی همواره پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند.

رضا جواهری افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی نه تنها موجب یأس دشمنان کور دل می‌شود بلکه پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را استحکام می‌بخشد.

جوان دیگری در لحظه رأی دادن رأی خود را تقدیم رهبری کرد و گفت: این رأی یعنی ولایتمداری و پایبندی به آرمان‌های امام و شهدا که توانستند اقتدار را برای ما به ارمغان بیاورند.

سعید یاوری اذعان داشت: وقتی ما بدانیم در زمان‌هایی که دشمنان چشم طمع به کشور ما دارند، قدمی برای دفاع از حقوق کشورمان برداریم توانسته‌ایم که گامی در راستای آرمان‌های امام و رهبری برداریم.

در کنار همه این شور و شوق جوانان همدانی، کودکان و نوجوانانی نیز بودند که هرچند نمی‌توانستند در رأی دادن نقش داشته باشند اما قسمت انداختن برگه رأی پدر و مادر را در صندوق برعهده داشتند تا سهمی در این حماسه ملی داشته باشند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول