اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور پرشوری دیگر

صفوف شرکت کنندگان در انتخابات اهواز فشرده‌تر شد

خبرگزاری فارس: پس از گذشت بیش از 9 ساعت از آغاز انتخابات در شهر‌های خوزستان صفوف شرکت کنندگان در انتخابات شهرستان اهواز منسجم‌تر شد.

صفوف شرکت کنندگان در انتخابات اهواز فشرده‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صفوف شرکت‌کنندگان در دومین دوره از انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در شهرستان اهواز منسجم‌تر شده است به نحوی که حضور در انتخابات به ویژه در حوزه‌ها و شعب اخذ رای مرکزی شهرستان اهواز با صفوف به هم‌فشرده‌ای مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، در برخی از شعب اخذ رای مانند مسجد جواد‌الائمه اهواز با کد 192 و 193 صفوف شرکت کنندگان در انتخابات از صحن مسجد نیز خارج شده است و به خیابان اطراف رسیده است.

بر این اساس، حضور مردم در روز 15 اردیبهشت ماه در شهرستان اهواز با درجه حرارت 39 سانتیگراد و رطوبت 33 درصد بسیار چشم‌گیر بوده است.

بر اساس این گزارش، به دلیل گرمای هوا در ساعات اولیه روز تا ظهر احتمال حضور مردم در عصر امروز در شعب اخذ رای بیشتر است و لحظه به لحظه حضور گسترده‌تر خواهد شد.

در حوزه انتخابیه شهرستان اهواز و باوی ناصر سودانی، شبیب جویجری، شکرخدا موسوی و محمد جعفر فلسفی به دور دوم انتخابات راه پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول