اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قزوین خبر داد

افزایش 20 درصدی مسافران پایانه‌های قزوین در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: در نوروز امسال پایانه‌های مسافربری قزوین شاهد افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی بود.

افزایش 20 درصدی مسافران پایانه‌های قزوین در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید فرازمندراد با اشاره به استقرار و فعالیت کشیک‌هایی به صورت 24 ساعته در محل پایانه‌ها عنوان کرد: کشیک‌های این سازمان و انجمن صنفی شرکت‌ها در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر و برطرف کردن مشکلات احتمالی در پایانه مستقر بوده و با توجه به رشد 20 درصدی مسافران و جابه‌جایی 160 هزار مسافر در این ایام، برای مسافران هیچ‌گونه حادثه و مشکلی ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز با کارکنان سازمان‌های هلال احمر و میراث فرهنگی برای استقرار نیروهای راهنمای مسافر در پایانه‌ها هماهنگی‌هایی صورت گرفت و همچنین سازمان پایانه‌های مسافربری به اسکان مسافران در راه مانده در این ایام اقدام کرد، از استقرار کیوسک سواری کرایه آبیک و تفکیک پارکینگ سواری کرایه‌های خط قزوین - تهران خبر داد.

وی گفت: همچنین معابر پایانه‌های مسافربری آزادگان برای گسترش و توسعه پارکینگ ساماندهی شد.

فرازمندراد با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با انجمن صنفی و شرکت‌های مسافربری، تشکیل این جلسات را در راستای ایجاد هماهنگی و همکاری با انجمن صنفی و شرکت‌های مسافربری دانست و در خصوص دیگر اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری در ایام نوروز گفت: جابه‌جایی دفتر بازرسی اتوبوسرانی و واگذاری غرفه فروش بلیط به سازمان اتوبوسرانی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

مدیرعامل پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نرخ کرایه‌های شبکه حمل و نقل عمومی که از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 91 افزایش 20 درصدی داشت، به قیمت مصوب قبلی بازگشت.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول