به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، سعید فرازمندراد با اشاره به استقرار و فعالیت کشیکهایی به صورت 24 ساعته در محل پایانهها عنوان کرد: کشیکهای این سازمان و انجمن صنفی شرکتها در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر و برطرف کردن مشکلات احتمالی در پایانه مستقر بوده و با توجه به رشد 20 درصدی مسافران و جابهجایی 160 هزار مسافر در این ایام، برای مسافران هیچگونه حادثه و مشکلی ایجاد نشد.
وی با بیان اینکه در ایام نوروز با کارکنان سازمانهای هلال احمر و میراث فرهنگی برای استقرار نیروهای راهنمای مسافر در پایانهها هماهنگیهایی صورت گرفت و همچنین سازمان پایانههای مسافربری به اسکان مسافران در راه مانده در این ایام اقدام کرد، از استقرار کیوسک سواری کرایه آبیک و تفکیک پارکینگ سواری کرایههای خط قزوین - تهران خبر داد.
وی گفت: همچنین معابر پایانههای مسافربری آزادگان برای گسترش و توسعه پارکینگ ساماندهی شد.
فرازمندراد با اشاره به تشکیل جلسات متعدد با انجمن صنفی و شرکتهای مسافربری، تشکیل این جلسات را در راستای ایجاد هماهنگی و همکاری با انجمن صنفی و شرکتهای مسافربری دانست و در خصوص دیگر اقدامات سازمان پایانههای مسافربری در ایام نوروز گفت: جابهجایی دفتر بازرسی اتوبوسرانی و واگذاری غرفه فروش بلیط به سازمان اتوبوسرانی از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.
مدیرعامل پایانههای مسافربری شهرداری قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نرخ کرایههای شبکه حمل و نقل عمومی که از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین ماه سال 91 افزایش 20 درصدی داشت، به قیمت مصوب قبلی بازگشت.
انتهای پیام/و30/پ3003