اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی فردوس:

وبلاگ‌های دینی تقویت‌کننده نگرش‌های اسلامی کاربران باشند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس گفت: وبلاگ‌های دینی باید تقویت‌کننده اطلاعات و نگرش‌های اسلامی کاربران باشند.

وبلاگ‌های دینی تقویت‌کننده نگرش‌های اسلامی کاربران باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی، علیرضا ایمانی ترویج دین و ارزش‌های اسلامی از طریق فضای مجازی و وبلاگ‌نویسی دینی را از مسائل مهم و ضروری دانست.

وی اظهار داشت: فضای مجازی با دارا بودن امکاناتی برای ترویج مبانی و فلسفه‌های حاکم در جهان از این امکان برخوردار است تا بتواند اندیشه‌های اسلامی را در دنیا و برای مخاطبان ارائه دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس ترویج ارزش‌های اسلامی را گامی مناسب برای بارور کردن فضای مجازی عنوان کرد و افزود: اگر کاربران و وبلاگ‌نویسان بیان اندیشه‌های دینی و الهی را با توجه به مفاهیم و کاربرد درست آن به کار گیرند خواهند توانست مفاهیم دینی را به شکلی صحیح و با استقبال بیش تری در فضای مجازی فراهم کنند.

ایمانی با بیان اینکه جشنواره تولیدات دیجیتال و وبلاگ‌نویسی دینی تاثیر بسیاری در ساماندهی فضای مجازی به سمت تولید محتوای سالم و ارزشی دارد، تصریح کرد: انتقال دیدگاه‌های دینی و اعتقادی، بهره‌برداری افراد از اندیشه‌های این فضا و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و ظهور ادیان و مذاهب دینی مختلف باید از عمده وظایف وبلاگ‌های دینی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که وبلاگ‌نویسان دینی در فضای مجازی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشند، اظهار داشت: یک وبلاگ‌نویس دینی ابتدا باید خود با مسائل دینی و مذهبی آشنایی اولیه داشته باشد و بتواند وبلاگی با محتوای دینی تولید کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس ادامه داد: آشنایی با فناوری‌های جدید رسانه‌ای نیز باید از دیگر ویژگی‌های وبلاگ‌نویسان دینی باشد.

ایمانی پیرامون وضعیت اینترنت و استفاده از آن را در فردوس را همانند مرکز استان معرفی کرد و یادآور شد: کاربران اینترنتی در فروس نیز از سرعت پایین اینترنت به شدت گله دارند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی شما از استقبال جشنواره در فردوس تا چه اندازه خواهد بود، افزود: با توجه به موضوع جشنواره پیش‌بینی می‌شود دانشجویان و حوزه‌های علمیه فردوس از این جشنواره استقبال خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول