اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به تصویب اعضای شورای شهر مشهد رسید

افزایش 4 تا 16 درصدی نرخ کرایه تاکسی بر مبنای نوع وسائل نقلیه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نرخ کرایه انواع تاکسی مشهد در سال جاری بر مبنای نوع ماشین افزایش بین 4 تا 16 درصدی خواهد داشت.

افزایش 4 تا 16 درصدی نرخ کرایه تاکسی بر مبنای نوع وسائل نقلیه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی در یکصد و چهل و سومین جلسه علنی سومین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در سالن شورای شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پیرو بررسی لایحه کمیسیون برنامه، بودجه و امور اداری نرخ کرایه انواع  تاکسی در سال جاری بسته به نوع  وسایل نقلیه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تعرفه نوع تاکسی بسته به نوع وسائل نقلیه بن 4تا 16درصد افزایش پیدا می‌کند.

همچنین در این جلسه نیز برگزاری انتخابات هیئت رؤسای شورای اسلامی شهر مشهد و کمیسیون تخصصی با رای اعضا در صحن علنی مجلس شورا برگزار شد، و عباس شیرمحمدی به عنوان رئیس شورای شهر مشهد به مدت یک سال دیگر ابقا شد.

در ادامه سید کمال سروی‌ها به عنوان نایب رئیس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا مهرورز و فاطمه غیور به عنوان منشی و مهندسی علی‌اصغر شمقدری به عنوان خزانه‌دار به  فعالیت  می‌پردازند.

در کمیسیون‌های تخصصی نیز غلامرضا بصیری‌پور در کمیسیون فرهنگی اجتماعی، اسماعیل مفیدی در کمیسیون برنامه بودجه و امور اداری، غلامرضا خواجی در کمیسیون مشارکت‌های کلان اقتصادی، جواد داوودآبادی در کمیسیون فنی و عمران، غلامرضا زعیمی در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک، فاطمه غیور در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست و مرتضی خادمی بر مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد برای یک سال دیگر به عنوان رئیس کمیسیون های تخصصی انتخاب شدند.

از دیگر دستورات امروز صحن علنی شورای شهر مشهد که به تصویب اعضا نرسید، نظریه کمیسیون امور حمل و نقل و ترافیک در ارتباط با لایحه افزایش تعرفه ورودی خطوط ویژه تاکسیرانی مستقر در پایانه مسافربری بود.

در ادامه طرح دو فوریتی لایحه شهرداری مبنی بر استفاده صندوق ملی 400 میلیون دلاری برای خطوط ریلی قطار شهری مشهد و تامین تجهیزات آن بررسی که با موافقت اعضای شورای شهر مشهد روبرو شد.

از دیگر طرح‌های این جلسه تامین منابع مال خط 2 قطار شهری مشهد با هزینه 5 هزار میلیارد ریال با اوراق مشارکت به بانک مرکزی بود که بر اساس تبصره 50 درصد سود و 50 درصد از اصل معامله است.

طرح دو فوریتی پرداخت عوارض شهری تا پایان تیرماه سال جاری برای مالکان ساختمان‌ها در صحن علنی شورای شهر مشهد عنوان شد و شهروندانی که قبوض عمرانی خود را تا پایان سال گذشته پرداخته نکرده‌اند مشمول این طرح  می‌شوند.

از دیگر دستورات جلسه امروز شورای شهر که به تصویب اعضای شهرای شهر رسید، تخفیف هزینه 50 درصدی دفن نوزادان فوتی بیمارستان ام‌البنین بود که موافقت به عمل آمد.

بررسی لایحه دو فوریتی سیاست‌ها و برنامه‌های شهرداری مشهد در زمینه انتشار اوراق مشارکت برای پروژه‌های بخش خصوصی در جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد مطرح شد که یک فوریتی بودن آن به تصویب شورا رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول