اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 2 هزار آبیکی برگزار می‌شود

سومین دوره انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر آبیک از شرکت هزار و 958 عضو در سومین دوره انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر این شهرستان در روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه خبر داد.

سومین دوره انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر در آبیک

محمدحسن رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: در سومین دوره از انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک هزار و 461 نفر از اعضای جوانان، 432 نفر از داوطلبان و 64 نفر از امدادگران شرکت می‌کنند.

وی افزود: 14 نفر برای سومین دوره انتخابات مجامع عمومی شهرستان آبیک کاندید شده‌اند که از این تعداد دو نفر زن هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر آبیک اضافه کرد: 11 نفر برای فعالیت در شورای اجرایی و سه نفر برای بازرسی کاندید شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک با مطالعه نظرات و اهداف کاندیداها و با مطالعه زندگی‌نامه آنان می‌توانند در انتخابات شورای اجرایی، افرادی قوی و مثمر ثمر را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سومین دوره از انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک چهار نفر به عنوان شورای اجرایی و یک نفر به عنوان بازرس با رأی اعضای هلال احمر انتخاب می‌شوند.

رجبی تصریح کرد: تمام برنامه‌ها و اهداف هلال احمر با تصویب شورای اجرایی منتخب از سوی اعضای هلال احمر در انتخابات اجرایی می‌شود.

وی افزود: با تشکیل جلسه ماهانه متشکل از شورای اجرایی، بازرسی، رئیس جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار و معاون جمعیت هلال احمر برنامه‌ها و اهداف جمعیت هلال احمر مطرح و تصمیم‌گیری‌های لازم به عمل می‌آید که البته با رأی اکثریت برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان کرد: هیچ منعی برای تبلیغات کاندیداها وجود ندارد و کاندیداها می‌توانند از طریق مطبوعات و رسانه‌های جمعی تبلیغات کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر آبیک یادآور شد: پیشنهاد رئیس جمعیت هلال احمر یکی از وظایف مهم شورای اجرایی است که البته تصویب بودجه در برنامه‌های کلان نیز دیگر وظیفه شورای اجرایی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر یک مؤسسه غیر دولتی و غیر انتفاعی است که به صورت مجمعی اداره می‌شود که دنبال منافع شخصی نیست و با توجه به اینکه زیر نظر جمعیت صلیب سرخ جهانی قرار دارد، انتخابات مجامع عمومی جمعیت برگزار می‌شود.

رجبی یادآور شد: همزمان با سراسر کشور سومین دوره انتخابات مجامع عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک روز جمعه 22 اردیبهشت در سالن ورزشی کوثر این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول