اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

فرهنگ بسیجی فرهنگ متعالی برخاسته از ولایت مردم ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی گفت: ‌فرهنگ بسیج فرهنگی برخاسته از روحیه، باور و اعتقادات ولایی ملت ایران است.

فرهنگ بسیجی فرهنگ متعالی برخاسته از ولایت مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله بدری ظهر امروز در آیین تجلیل از فرماندهان بسیج گرمی اظهار داشت: نیروی مخلص بسیجی در کشور ما بازویی توانا برای دفاع از حریم اعتقادی و فرهنگ دینی جامعه است و دشمن همواره از اشاعه این فرهنگ در هراس بوده است.

وی با اشاره به اینکه از آغازین روزهای تشکیل بسیج در کشور استکبار جهانی و به ویژه امریکا سعی داشت تا مانع رشد این شجره طیبه شود، تصریح کرد:‌ امام (ره) با درایت و تیز‌بینی خاص خویش فرمان تشکیل بسیج را صادر و امروز می‌بینیم که این نیروهای مخلص به کابوسی برای استکبار تبدیل شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی یادآور شد: فرهنگ بسیجی فرهنگی پیشرفته و مترقی در جمهوری اسلامی ایران است و همه ملت ایران با داشتن چنین روحیه و عظمت فکری توانسته‌اند تهدید‌ها را به فرصت و تحریم‌ها را به زمینه‌های مناسب بالندگی تبدیل کنند.

بدری با تاکید بر اینکه تقویت بدنه بسیج در واقع رشد دادن اندیشه‌های الهی و اسلامی در جامعه است، گفت:‌ بسیجیان مخلص همواره با قرار گرفتن در خط امام و ولایت فقیه ثابت کردند که در راه دفاع از ایران حتی جانبازی می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: هفته عقیدتی سیاسی بسیج فرصتی برای بارور کردن ارزش‌ها و اعتقادات اصیل و ولایی نیروی مقاومت بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی ادامه داد: هر قدر اندیشه بسیج بیشتر در جامعه نهادینه شود قوام و پویایی آن بیشتر خواهد بود.

بدری بر لزوم ترویج تفکر و اندیشه‌های بسیج در جامعه به ویژه در بین نسل جوان جامعه تاکید کرد.

ترحم رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمی نیز در این همایش در سخنانی به نقش بسیج دانش‌آموزی در حوزه تعلیم و تربیت اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج فرهنگیان متشکل از بسیج معلمان و دانش‌آموزان دوشادوش سایر اقشار بسیجی برای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه تلاش می‌کنند.

در این همایش با اهدای جوایزی از فرماندهان فعال و نمونه بسیج مقاومت گرمی تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول