اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

محرومیت‌زدایی بسیج موجب رضایت مردم از نظام شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: حضور و فعالیت بسیج سازندگی در بحث محرومیت‌زدایی در چند سال گذشته موجب رضایت مردم از نظام شده است.

محرومیت‌زدایی بسیج موجب رضایت مردم از نظام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در مراسم افتتاح مسجد امام محله برکت روستای بحیری شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، هفته معلم، شهادت آیت‌الله مطهری را تسلیت گفت و اظهار داشت: امروز محله برکت از نعمت‌های خداوندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌مند هستند.

فرماندار دشتی گفت: ساخت مسجد در این محله که با تدبیر بسیج سازندگی افتتاح و به بهره‌برداری رسید پاسخی به عشق و اندیشه بسیجیان و مردم به بسیج است.

وی ضمن تقدیر از سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: بسیج سازندگی سال گذشته در سطح استان خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و نسبت به شهرستان دشتی نیز عنایت ویژه‌ای داشته‌اند.

هاشمی تصریح کرد: می‌توان به جرأت گفت بسیج سازندگی در سطح استان بوشهر پروژه‌هایی که احداث کرده‌اند بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: فرهنگ بسیجی موجب اتحاد ملت و توده‌های مردمی شد و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس بسیج از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد امروز نیز در جبهه فرهنگی گام بزرگی را برداشته است.

هاشمی افزود: بسیج سازندگی در این جبهه فرهنگی خیلی قوی و جدی در بحث محرومیت‌زدایی، ایجاد اتحاد، وحدت، همدلی و در مقابل توطئه‌های دشمن به زیبایی به میدان آمده است.

نماینده ارشد دولت دهم در دشتی گفت: تا زمانی که فرهنگ بسیجی بر جامعه حاکم است این توانایی سازندگی و توانایی رشد در جامعه را شاهد خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دشتی با داشتن پتانسیل‌ها، توانمندی‌ها و استعدادها می‌تواند رشد سریع‌تر و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

هاشمی افزود: سال، سال تولید ملی و سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و باید شاهد توسعه، رشد، پیشرفت و تعالی در شهرستان دشتی باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول