اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

حرکت جهادی بسیج سازندگی در توسعه کردستان ثمربخش است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به نقش بسیج سازندگی در زمینه عمران و آبادانی کشور، حرکت جهادی این سازمان را در توسعه استان مثمرثمر خواند.

حرکت جهادی بسیج سازندگی در توسعه کردستان ثمربخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه ‌شب در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج سازندگی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: ما مسئولان هدفی جز توسعه و آبادانی استان و کشور نداریم.

وی همت و تلاش نیروهای بسیج سازندگی را ستودنی خواند و اضافه کرد: از بسیج سازندگی انتظار می‌رود تا با بهره‌گیری از تمام امکانات، نیروها و اعتبارات دستگاه‌ها، طرح‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی را زودتر به اتمام برسانند.

استاندار کردستان برخی از ناهماهنگی‌ها در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی اشاره و اظهار امیدواری کرد: امسال سازمان بسیج سازندگی با همکاری و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها را با شتاب بیشتری در استان پیش ببرد.

این مسئول توسعه کشور و استان کردستان را نیازمند وجود روحیه بسیجی دانست و گفت: بسیج سازندگی می‌تواند جوانان بیکار را در قالب تعاونی‌ها و شرکت‌ها برای اجرای طرح‌های سازندگی مشغول به کار نماید.

به گفته استاندار کردستان، سازمان بسیج سازندگی با ورود به بخش کشاورزی، توسعه این بخش را محقق سازد و از امکانات دولت و نیروهای بسیجی در این راستا استفاده لازم را ببرد.

وی در ادامه بسیج را حافظ ارزش‌های نظام دانست و گفت: امروزه دشمن به دنبال کم‌رنگ کردن ارزش‌های نظام در بین جوانان است، اما بسیج با کارکردهای بسیار خوب خود انقلاب را در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان حفظ کرده است.

شهبازی حفظ نظام در برابر کج‌روی‌ها و توطئه‌های بیگانگان، حفظ و نگهداری روحیه انقلابی در بین مردم و حفظ ارزش‌های انقلابی را از دیگر کارکردهای نیروی مردمی بسیج در دوران شکوفایی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

* توسعه بخش کشاورزی زیرساخت توسعه کردستان است

استاندار کردستان افزود: یکی از سیاست‌های اصلی توسعه استان کردستان توسعه بخش کشاورزی است چرا که با توسعه کشاورزی، صنایع تبدیلی و صادرات رونق می‌گیرد و موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم می‌شود.

شهبازی اضافه کرد: در استان کردستان شرایط و استعدادهای کشاورزی و صنعتی و معدنی فراوانی وجود دارد و دولت نیز در زمینه اختصاص اعتبارات هیچ گونه محدودیتی ندارد.

وی اعلام کرد: بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان از جمله تکمیل جاده همدان – سنندج، راه‌آهن تهران- همدان- سنندج و جاده میاندوآب- سنندج و بسیاری از سدهای در حال ساخت به عنوان طرح‌های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به اتمام می‌رسند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان که آرزوی مردم است بتوانیم به نتایج قابل قبولی از رضایت‌مندی مردم برسیم.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول