اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا:

بسیج سازندگی کاربردی‌ترین طرح برای اوقات فراغت جوانان است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: بسیج سازندگی یکی از کاربردی ترین طرح ها در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است.

بسیج سازندگی کاربردی‌ترین طرح برای اوقات فراغت جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید صفر قائمی ظهر امروز در دیداری که جمعی از فعالان بسیج سازندگی با آیت‌الله شبستری امام جمعه تبریز، با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار کرد: هدف بسیج سازندگی علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت جوانان، استفاده از نیرو و نشاط بسیجیان در سازندگی کشور و محرومیت‌زدایی است.

وی اردوهای هجرت دانش‌آموزان و جهادی دانشجویان را برای سازندگی و عمران کشور مفید دانست و افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان در طول این طرح توانستند خدمات بسیاری ارائه کنند که به زیباسازی 667 باب مدرسه در سال 90 از آن جمله بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا همچنین در پایان این دیدار گزارشی از عملکرد این سازمان در طول سال 90 ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی گفت: ما توانمند سازی جوانان در حوزه اشتغال را به‌عنوان واقعیتی مهم و راهبردی برای سازمان بسیج سازندگی قرار داده‌ایم و اولویت‌مان توانمندسازی، توسعه شغلی و آموزش فنی و حرفه‌ای در روستاها است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول