اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری زنجان خبر داد

طراحی سایت اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری زنجان گفت: یک سایت استانی برای نمایش دستاوردهای دولت‌های نهم و دهم در استان زنجان طراحی شده است.

طراحی سایت اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی در جلسه ستاد هماهنگی یکصدمین سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: مسئولان فعال در اداره‌کل فناوری و اطلاعات استانداری زنجان برای نمایش دستاوردهای دولت اقدام به ایجاد یک سایت مجازی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این سایت به عنوان یک مرجع برای پروژه‌های مصوب شده توسط دولت نهم و دهم بوده و در آن دستاوردهای دولت به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری زنجان با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت در نمایشگاه مشهد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، افزود: این سایت نیز به صورت مجازی و ویژه استان زنجان است و به گونه‌ای طراحی شده که همه مصوبات دولت در آن گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: پس از افتتاح این سایت به صورت رسمی افراد علاقه‌مند برای آگاهی از مصوبات و اقدامات دولت می‌توانند با مراجعه به سایت SAFAR.OSTAN.ZN.IR از اطلاعات موجود در این سایت استفاده کنند.

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان با اشاره به برخی از اقدامات روابط عمومی استانداری زنجان برای حضور در نمایشگاه مشهد اضافه کرد: ساخت کلیپ‌های سفر و گردآوری اطلاعات در زمینه دستاوردهای دولتی بخشی از اقدامات این اداره‌کل برای حضور در نمایشگاه مشهد است.

علی اسماعیلی اظهار کرد: بحث حضور و استقبال مردم از سفرهای ریاست جمهوری و همچنین چگونگی طرح "سامد" و پاسخگویی به سئوالات مردمی از جمله اقداماتی بوده است که برای حضور هر چه بهتر در نمایشگاه تدوین شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول