اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

ارائه 700 میلیون ریال خدمات رفاهی به تاکسیرانان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان از ارائه 700 میلیون ریال خدمات رفاهی به تاکسیرانان شهر همدان در سال 90 خبر داد.

ارائه 700 میلیون ریال خدمات رفاهی به تاکسیرانان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی همدان، محمدجواد زارعی با اشاره به ارائه 700 میلیون ریال خدمات رفاهی به تاکسیرانان شهر همدان اظهار داشت: با توجه به تردد 3 هزار و 800 دستگاه تاکسی در سطح شهر و جابجایی بیشتر از 500 هزار نفر در روز، داشتن شرایط مطلوب می‌تواند در نوع فعالیت تأثیرگذار باشد بر همین اساس این خدمات ارائه شد.

وی استفاده از سینماکانون و استخرهای سطح شهر با 50 درصد تخفیف، استفاده از امکانات تالار فجر (فیلم، تئاتر، تله فیلم و ...) به صورت کاملاً رایگان، استفاده از امکانات مجموعه تله کابین گنجنامه و غار علیصدر با تخفیف ویژه، ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و ارائه مشاوره‌های روانشناسی، تغذیه و تحصیلی از 20 تا 100 درصد تخفیف، همچنین عقد قرارداد با بیمه‌های سطح شهر (ثالث و بدنه) و ثبت‌نام سوریه، کربلا و مشهد مقدس را از جمله این خدمات بیان کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه تاکسیرانان با ارائه وام‌های ضروری قرض‌الحسنه با کارمزد دو درصد را یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته دانست و افزود: در سال 90 موفق به ارائه وام به 350 نفر از تاکسیرانان شهر همدان شدیم.

وی ادامه داد: همچنین طی سال 90 با رایزنی‌های صورت گرفته با مؤسسه‌های مالی و اعتباری مختلف موفق به ارائه تسهیلات به 60 نفر دیگر از رانندگان تاکسی شدیم.

زارعی با بیان اینکه برای رفاه تاکسیرانان به 100 نفر از ایشان هم وام لاستیک اقساطی پرداخت شد، ابراز داشت: عقد قرارداد با آموزشگاه‌های زبان، عکاسی، استفاده از جنگ‌های شادی و ... از برنامه‌های دیگر سال 90 بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد در سال 91 با ارائه خدمات بهتر بتوانیم کمی از دغدغه‌های مالی و استرس‌های ناشی از کار رانندگان را بکاهیم تا ایشان نیز با ارائه سرویس بهتر تاکسیرانی را در ارائه خدمات مطلوب به مردم یاری کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: در سال 91 ثبت‌نام مسکن تاکسیرانان، بیمه تکمیلی، کارواش، آرایشگاه مردانه و همچنین جلوبندی‌سازی و مشهد مقدس نیز به خدمات فوق افزوده شده و تاکسیرانان می‌توانند با مراجعه به واحد روابط عمومی و رفاه تاکسیرانی از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی در پایان از تمام واحدهای آموزشی، تولیدی، فروشگاه‌ها، مراکز تفریحی، مراکز درمانی، مراکز بیمه‌گر، تعمیرگاه‌ها و تمام صنوف که مایلند خدمات در اختیار این ناوگان قرار دهند دعوت به عمل آورد و افزود: ایشان می‌توانند با ارائه پیش قرارداد به واحد روابط عمومی و رفاه اقدام لازم را در ارائه خدمات به عمل آورند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول