اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

وانت‌بارهای بدون پروانه تاکسیرانی حق تردد در شهر را ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: وانت‌بارهای بدون پروانه تاکسیرانی و مجوز تردد، حق تردد در شهر را ندارند.

وانت‌بارهای بدون پروانه تاکسیرانی حق تردد در شهر را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه رضا قاسمی‌فر اظهار کرد: وانت بارهایی که نسبت به دریافت پروانه تاکسیرانی و مجوز تردد درون شهر اقدام نکنند،اجازه تردد در شهر را نخواهند داشت و از طریق عاملین انتظامی راهور و بازرسین سازمان تاکسیرانی با آنها برخورد خواهد شد.

قاسمی‌فر ادامه داد: براساس ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل بار و مسافر و مدیریت مصرف سوخت کشور مصوب مجلس شورای اسلامی و آیین نامه اجرایی ماده 9 همان قانون، ساماندهی و مدیریت بر فعالیت درون شهری بار و مسافر به شهرداری‌ها واگذار شده است.

قاسمی‌فر گفت: در این راستا از سال گذشته تاکنون، مشخصات تعداد 9 هزار و 632 دستگاه وانت بار که رانندگان آنها به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده‌اند در سایت وانت بار کشور ثبت و دارای کد رهگیری شده‌اند.

وی بیان داشت: شهروندان کرمانشاهی می‌توانند برای ارایه هر چه بهتر خدمات سازمان تاکسیرانی، هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را با سامانه 137 در میان بگذارند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول