اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودبار:

سارقان سیم برق رودبار دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری سه سارق سیم برق اهل شهریار تهران در این شهرستان خبر داد.

سارقان سیم برق رودبار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری سارقان سیم برق را تشریح کرد.

وی اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری 13 منجیل حین گشت‌زنی در اطراف خیابان دانشگاه شهرک ایثارگران این شهر متوجه سرقت سیم برق فشار ضعیف در خیابان شدند.

این مسئول ادامه داد: در این راستا ماموران انتظامی در ادامه گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پیکان وانت سفید رنگ مظنون شدند و دستور ایست دادند که راننده با شنیدن این فرمان فرار کرد.

وی با اشاره به اینکه تعقیب و گریز راننده فراری آغاز شد، تصریح کرد: گروه‌های عملیاتی پلیس همزمان با اطلاع‌رسانی به واحدهای تابعه به تعقیب خودروی مذکور پرداختند و پس از مسافتی نسبتا طولانی سرانجام مجبور به استفاده از اسلحه شدند و با شلیک سه تیر هوایی خودرو را متوقف کردند.

صمدی در ادامه تشریح واقعه مذکور، ابراز کرد: با توقف خودرو 3 نفر سرنشین خودرو دستگیر شدند و در بازدید از خودرو نیز 150 کیلوگرم سیم برق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان اهل منطقه شهریار تهران بودند، تصریح کرد: هر سه متهم به دادگاه معرفی و با قرار صادره از طرف مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول