اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری قاچاقچی مواد مخدر گرفت

آشکار شدن زوایای پنهان یک قتل در قزوین

خبرگزاری فارس: زوایای پنهان یک قتل پس از چهار ماه با دستگیری قاچاقچی مواد مخدر آشکار شد.

آشکار شدن زوایای پنهان یک قتل در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، در خرداد ماه سال گذشته پرونده قتلی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین مورد بررسی قرار می‌گیرد که طی این حادثه مقتول به هویت غ.ک که راکب موتورسیکلت بوده، حین رانندگی توسط خودرو قاتل به سمت یک دستگاه کامیون هدایت شده و با بروز جراحات شدید وارده پس از 16 روز از وقوع حادثه فوت می‌کند.

اواخر مهر ماه همان سال شخصی به هویت ح.م به اتهام حمل مواد مخدر از نوع هروئین دستگیر شد که در جریان تحقیقات به دلیل عذاب وجدان به قتل راکب موتورسیکلت اعتراف می‌کند.

ح.م در خصوص نحوه آشنایی‌اش با مقتول بیان می‌‌کند که در سال 82 در زندان با یکدیگر آشنا شده و رابطه دوستی داشتند اما پس از آزادی، از آنجا که موتورسیکلت غ.ک به سرقت رفته و وی نیز به ح.م مظنون بوده قصد قتل وی را داشته و بر این اساس در یک فرصت مناسب در باغات اطراف شهر ح.م را با دشنه مورد ضرب و جرح قرار می‌دهد که به شدت زخمی و مدت یک ماه بستری شده است.

پس از این حادثه از آنجا که ح.م از غ.ک کینه به دل داشته است، به طور اتفاقی وی را در خیابان در حال موتورسواری مشاهده می‌کند و با خودرو خود به موتورسیکلت ضربه وارد و مقتول را به زیر کامیون هدایت می‌کند و پس از وقوع حادثه از محل متواری می‌شود.

با توجه به اقرارهای صریح و مقرون به واقع متهم، پرونده ضمن صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای صدور رأی به محاکم کیفری استان قزوین ارسال شد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول