اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل

وزیر ورزش و جوانان وارد بردسکن شد

خبرگزاری فارس: محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور در چهارمین سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی دقایقی قبل وارد بردسکن شد.

وزیر ورزش و جوانان وارد بردسکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد عباسی ابتدا با حضور در بهشت رضای بردسکن به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرماندار بردسکن در مراسم استقبال از وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تسریع در دو باند کردن محور بردسکن به خلیل‌آباد، ‌تسریع بر ساخت کنارگذر شهر بردسکن و توجه بیش‌تر به معدن مس شهرستان از مهم‌ترین خواسته‌های این شهرستان است.

محمد عباسپور خاطرنشان کرد: شهرستان بردسکن در شاه‌راه محورهای بردسکن به سبزوار و تهران، ‌بردسکن به سمنان از مسیر جاده کویری، ‌بردسکن به طبس و یزد واقع شده است و از لحاظ استراتژیکی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ارتباط با برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در این شهرستان گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران،‌بازدید از طرح‌های شهرداری، ‌بازدید از مرکز شهر انابد و ادای احترام به شهدای روستای رکن‌آباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن و نهایتاً شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر نماینده رئیس جمهوری به این شهرستان است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول